️ ✅ جلسه ستاد تنظیم بازار استان در شهرستان ایوان

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان: 👈 رضایت مندی کارگروه تنظیم بازار استان از وضعیت توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها در ایوان

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان: 👈 رضایت مندی کارگروه تنظیم بازار استان از وضعیت توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها در ایوان

 ️ ✅ جلسه ستاد تنظیم بازار استان در شهرستان ایوان 

 

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان:

👈 رضایت مندی کارگروه تنظیم بازار استان از وضعیت توزیع آرد و عملکرد نانوایی‌ها در ایوان

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز دوشنبه 25 دی ماه 1402، جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور تقی منصوریان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار استان با محوریت بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، اتخاذ تدابیر لازم در راستای کنترل بازار، در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار شد.

 

✅ ابتدا فرماندار ایوان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در شهرستان گفت: یکی از مهمترین مشکلات مردم که درزندگی آنها تأثیر بسیار دارد، بحث بازار، سفره مردم و همچنین مشکلات معیشتی مردم است، و وظیفه‌ی ماست به عنوان خادمان مردم به برنامه ریزی درست، نظارت دقیق و مدیریت صحیح در تهیه و توزیع بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

✳️ وی گفت، اگه قصوری از جانب ما صورت گیرد، مردم هستند که دچار آسیب می شود، و باتوجه به اینکه دشمنان ما در صدد هستند که از طریق فشارهای اقتصادی مردم را به نظام بدبین کنند، در نتیجه ما باید کاری کنیم که این نارضایتی ها رو کاهش دهیم و باعث امید آفرینی در بین مردم و جامعه باشیم.

✳️ اکبری افزود: بحث تهیه میوه شب عید که همه شما مستحضرید سال گذشته به علت عدم کیفیت میوه شب عید جناب آقای استاندار دستور عودت آن را صادر کردند، ان شاءالله با همت و پای کار بودن استاندار مردمی و انقلابی و همچنین اعضا ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان ها دیگر شاهد چنین کاری در استان نباشیم و میوه‌های با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار گیرد.

✳️ فرماندار خاطرنشان کرد؛ بحث دیگر کمبود مرغ در استان و شهرستان بود که خدارو شکر با پیگیری‌های صورت گرفته و عرضه مرغ در بازار استان این مشکل نیز برطرف شده

✳️ وی همچنین گفت، یکی دیگر از مشکلات که گریبان گر همه می باشد بحث گرانی گوشت قرمز می باشد که دلیل گرانی آن خروج دام زنده از استان است، که باید برای این کار چاره‌اندیشی شود و از قاچاق دام زنده در استان جلوگیری شود.

 

✅ سپس تقی منصوریان مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام هدف از این سفر به شهرستان دغدغه اصلی مسئولان، مردم دانست، و گفت: بر اساس دستور استاندار محترم جناب آقای دکتر بهرام نیا مبنی بر نظارت مستمر بر بازار و در راستای تأمین معیشت مردم و همچنین تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز به شهرستان در حال انجام می باشد.

✳️ وی گفت: هدف دیگر این سفر که با حضور ستاد تنظیم بازار استان پیگیری مشکلات مردم، ساماندهی غرفه های بازارچه شهرداری، ساماندهی دستفروشان، میوه شب عید و مشکلاتی که وجود دارد رفع موانع شوند.

✳️ منصوریان در پایان گفت؛ در بازدیدهای که امروز به اتفاق فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستان انجامید، رضایتمندی کارگروه تنظیم بازار استان از وضعیت توزیع آرد و عملکرد شورای آرد و نان شهرستان و کیفیت نان و همچنین وضعیت نانوایی ها قابل قبول بود.

 

❇️ لازم به ذکر است؛

👈 حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، اظهار داشت: در پی اعتراض و تجمع تراکتورداران بخش زرنه مبنی بر کمبود سهمیه سوخت(گازوئیل)، برای کشت محصولات کشاورزی، این مشکل از طریق رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان مورد پیگیری قرار گرفت، که در این راستا پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است