✅ جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به ریاست فرماندار ایوان برگزار شد.

♻️ فرماندار ایوان: ↩️ ارتقای سطح دسترسی جامعه به کتاب و کتابخانه را ضروری برشمرد

♻️ فرماندار ایوان: ↩️ ارتقای سطح دسترسی جامعه به کتاب و کتابخانه را ضروری برشمرد

 ✅ جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به ریاست فرماندار ایوان برگزار شد.

 

♻️ فرماندار ایوان:

↩️ ارتقای سطح دسترسی جامعه به کتاب و کتابخانه را ضروری برشمرد

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان، به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و با حضور سرکار خانم سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام و دیگر اعضا در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار شد.

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان در این جلسه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد: بخش بسیار زیادی از مسائل و مشکلات کشور ریشه فرهنگی دارد.

✳️ وی بی توجهی به کتاب را برای جامعه مضر توصیف کرد و گفت: در صورتی که فرهنگ در جامعه جایگاه مناسبی داشته باشد و این حوزه مورد حمایت قرار گیرد بسیاری از مسائل و مشکلات رفع می شود.

✳️ اکبری با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی از مهم ترین رکن های حوزه فرهنگ است، افزود: سرانه مطالعه در هر جامعه ای بالا باشد مسائل و مشکلات با ریشه فرهنگی در آن کم است.

✳️ فرماندار شهرستان ایوان بر حمایت از کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب تأکید کرد و بیان داشت: حمایت از این نهاد فرهنگی بسترهای لازم برای نیل به توسعه فرهنگی و همچنین توسعه در سایر بخش ها را فراهم می سازد.

✳️ فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تشکر از توجه شهردار و اعضای شورای اسلامی ایوان در زمینه ی کارهای فرهنگی، خواستار توجه بیشتر آنها به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شد.

✳️ اکبری بر لزوم برگزاری جلسات انجمن کتابخانه های عمومی به صورت منظم و مداوم تأکید کرد و گفت: وظیفه انجمن زمینه سازی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و همچنین ایجاد حساسیت بیشتر نسبت به مقوله کتاب در جامعه است.

✳️ فرماندار شهرستان ایوان، ارتقای سطح دسترسی جامعه به کتاب و کتابخانه را ضروری برشمرد و اضافه کرد: باید با همکاری و تعامل لازم و همچنین استفاده از کمک های خیرین زمینه دسترسی به کتاب برای همه فراهم شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است