️✅ جلسه شورای مسکن شهرستان ایوان به ریاست فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: ⬅️ با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است

❇️ فرماندار ایوان: ⬅️ با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است

 ️✅ جلسه شورای مسکن شهرستان ایوان به ریاست فرماندار 

 

❇️ فرماندار ایوان:

⬅️ با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است 

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای مسکن شهرستان، به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ فرماندار ایوان با اشاره به اینکه تامین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است بیان داشت: مدیران ادارات متولی بایستی روند اجرای طرح جوانی جمعیت را به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.

✳️ حجت اله اکبری، در ادامه از ادارات مسئول در این حوزه خواستند مجددا نسبت به اطلاع رسانی در فضای مجازی و نصب بنر در خصوص طرح نهضت ملی مسکن اقدام نمایند.

✳️ اکبری بر همکاری متقابل بانک‌ها با بنیاد مسکن تأکید و خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن نسبت به اطلاع رسانی اقدام نماید و اگر متقاضی جایگزین وجود دارد معرفی نماید ملاک تشکیل پرونده نیست بلکه پرداخت تسهیلات است.

✳️ فرماندار ایوان با بیان اینکه حمایت از خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت کاری تمام دستگاه ها قرار گیرد تصریح کرد: تکمیل پرونده های متقاضیان و در اختیار قرار دادن زمین به آنها ضرورت دارد.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین اظهار داشت، نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان وضعیت خود را در خصوص مسکن جامعه هدف گذاری و همکاری لازم را با اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است