✅ جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار و بخشدار در شهرستان ایوان

❇️ فرماندار ایوان؛ ↩️ انتخابات، پايه تحول و راه‌حل مشكلات است

❇️ فرماندار ایوان؛ ↩️ انتخابات، پايه تحول و راه‌حل مشكلات است

🇮🇷 میزان رأی ملت است.

                                      🌷امام خمینی(ره)🌷

 

✅ جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار و بخشدار در شهرستان ایوان 

 

❇️ فرماندار ایوان؛

↩️ انتخابات، پايه تحول و راه‌حل مشكلات است

 

📲| به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ایوان، جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار و بخشدار به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و با حضور خدابنده قنبری مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری ایلام، عمران عبدی رئیس هیئت نظارت شهرستان، نوری معاون آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان، یاسمی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، دیگر اعضاء ستاد انتخابات شهرستان و نمایندگان فرماندار و بخشدار در محل سال جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ در ابتدا فرماندار ایوان طی سخنانی انتخابات 11 اسفند را بسيار مهم، تعيين‌‌كننده و زمينه‌ساز تحول خواندند و با تبيين اهميت مجلس شورای اسلامی در حل مشكلات موجود و تعيين مسير حركت كشور تأکید كردند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترين شكل يعنی همراه با 4 خصوصيت «مشاركت قوی و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و ديدگاه‌ها مختلف، سلامت حقيقی و امنيت كامل» آماده كند.

✳️ نماینده عالی دولت در ادامه به سخنان حضرت آيت‌الله خامنه‌ای با اشاره به جايگاه مهم انتخابات مجلس خبرگان، درباره مجلس و جايگاه آن نيز گفتند: مجلس براساس قانون اساسی ريل‌گذار آينده كشور است؛ ضمن اينكه حل مشكلات كشور به قانونگذاری مناسب و حضور مدبرانه مجلس نياز دارد.

✳️ ايشان در تبيين اهميت اصل و منطق انتخابات در جمهوری اسلامی گفتند: جمهوريت و اسلاميت نظام هر دو به انتخابات وابسته است؛ چراكه تحقق جمهوريت و مردم‌سالاری و حاكميت مردم در اداره كشور هيچ راهی جز برگزاری انتخابات ندارد.

✳️ ايشان دلسرد كردن مردم از انتخابات را كاری غلط و به ضرر كشور خواندند و گفتند: بعضی ها برای دلسرد كردن مردم، دايم مشكلات كشور را يادآوری می كنند؛ درحالی كه راه‌حل مشكلات، انتخابات است و برای رفع مشكلات بايد در انتخابات شركت كرد.

❇️ لازم به ذکر است:

👈 در ادامه جلسه خدابنده قنبری مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و مدیر آموزش ستاد انتخابات استان ایلام و همچنین عارف یاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرکار خانم فاطمه نجفی مسئول فناوری ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان ایوان آخرین تغییرات و مهمترین عناوین قوانین و مقررات و دستورات اجرایی انتخابات را برای اعضای جلسه تشریح نمودند و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ لازم داده شد.

✍ کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ایوان 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است