✅ جلسه راه اندازی بازارچه شهر ایوان به ریاست فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: ↩️ راه اندازی بازارچه بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های شهرستان می باشد

❇️ فرماندار ایوان: ↩️ راه اندازی بازارچه بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های  شهرستان می باشد

✅ جلسه راه اندازی بازارچه شهر ایوان به ریاست فرماندار 

 

❇️ فرماندار ایوان:

↩️ راه اندازی بازارچه بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های شهرستان می باشد

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه راه اندازی بازارچه شهر ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور روانا معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار ایوان و رئیس شورای اسلامی شهر ایوان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ در این جلسه فرماندار شهرستان ایوان با توجه به این که استاندار محترم جناب آقای دکتر بهرام نیا تأکید بر راه اندازی بازارچه ها در ورودی شهر ایوان دارند گفت: راه اندازی بازارچه بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها توانمندیها گردشگری و تاریخی شهرستان می باشد و مسئولین باید از این فرصت برای معرفی ظرفیت های خود نهایت استفاده کنند. 

✳️ فرماندار ایوان در این نشست ضمن تأکید کرد بر همکاری نهادها و ادارات ایوان گفت: نبود میدان میوه و تره‌بار در ایوان عاملی برای گران‌فروشی میوه و نارضایتی شهروندان تبدیل‌شده است.

✳️ اکبری تصریح کرد: شهرداری هرچه سریع‌تر نسبت به جانمایی و راه اندازی غرفه ها اقدام نماید، تا همزمان با آغاز دهه مبارک فجر شاهد افتتاح این بازارچه باشیم.

✳️ وی با تصریح این‌که بازار نقش مهم و حیاتی در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا بازار شهر ایوان به‌عنوان یک شهرستان گردش‌پذیر و محل تردد زوار و مسافران رونق و سامان یابد.

✳️ اکبری اضافه کرد: در راستای تنظیم و ثبات بازار باید گشت‌های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم‌پوشی برخورد کنند.

 

❇️ لازم به ذکراست:

👈 در پایان جلسه فرماندار به اتفاق مدیران از محل احداث غرفه ها در ورودی شهر ایوان بازدید به عمل آوردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است