✅ نشست هم‌اندیشی مشاور استاندار ایلام با جوانان شهرستان‌ ایوان

❇️ فرماندار ایوان: 👈 انتخابات اسفندماه امسال یکی از سرنوشت‌سازترین رویدادهای سیاسی کشور رقم می‌خورد

❇️ فرماندار ایوان:  👈 انتخابات اسفندماه امسال یکی از سرنوشت‌سازترین رویدادهای سیاسی کشور رقم می‌خورد

✅ نشست هم‌اندیشی مشاور استاندار ایلام با جوانان شهرستان‌ ایوان 

 

❇️ فرماندار ایوان: 

👈 انتخابات اسفندماه امسال یکی از سرنوشت‌سازترین رویدادهای سیاسی کشور رقم می‌خورد

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، نشست هم‌اندیشی مشاور استاندار ایلام با جوانان شهرستان‌ ایوان در 04 بهمن ماه 1402، با حضور فرماندار و یاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایوان، در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ در ابتدای این نشست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان‌ در حوزه جوانان بیان نمود.

✅ فرماندار ایوان با اشاره به ظرفیت تاثیرگذار جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: امروز نقش و جایگاه جوانان بر کسی پوشیده نیست و این قشر به‌عنوان سرمایه کشور، نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه استان و کشور دارند.

✳️ وی با بیان این‌که هر چه جلوتر برویم این اثرگذاری بالنده‌تر و پیشرفته‌تر خواهد شد.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان به دو رویداد مهم و سرنوشت ساز کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری در این مورد ضروری است.

✳️ اکبری تأکید کرد: در انتخابات اسفندماه امسال یکی از سرنوشت‌سازترین رویدادهای سیاسی کشور رقم می‌خورد که در این راستا توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری باید مدنظر قشر جوان و آینده سازان کشور قرار گیرد.

✳️ فرماندار ایوان با اشاره به اینکه دهه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای امید آفرین نظام و دولت مردمی است، گفت: دولت مردمی طی 29 ماه گذشته خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است و تمامی دستگاه‌ها موظف به ارائه خدمات و منعکس کردن فعالیت‌های خود در دهه فجر هستند. دهه مبارک فجر باید زمینه‌ساز افزایش شادی و نشاط در جامعه شود.

 

✅ در ادامه مرتضی سبزی مشاور استاندار ایلام در امور جوانان در این نشست‌ها با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: این بیانیه نقشه راه برای رسیدن به چشم‌اندازهای انقلاب در 40 ساله دوم است.

✳️ مشاور استاندار ایلام در امور جوانان با بیان این‌که هسته اصلی مخاطبان در بیانیه گام دوم انقلاب «جوانان» هستند، افزود: سکاندار اصلی در 40 ساله دوم انقلاب جوانان بوده و این خود اهمیت تاثیرگذاری این قشر از جامعه را دو چندان کرده است.

✳️ سبزی با اشاره به انتخابات اسفندماه و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، بر ضرورت نقش جوانان در مشارکت حداکثری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تأکید و ادامه داد: جوانان با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی کنند، در این راستا بهترین ایده مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

✳️ وی در ادامه با اشاره به اهتمام مدیریت ارشد استان و استاندار ایلام به اهمیت جوان و جوان‌گرایی نیز گفت: دیدار با جوانان هر شهرستان، به‌صورت مجزا و جداگانه در دستور کار قرار داد تا با احصا نظرات، پیشنهادات و راهکارها، در راستای ارتقای کارکرد جوانان و استفاده از ظرفیت آنان، برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 

❇️ لازم به ذکر است؛ 

👈 در این نشست اعضای حاضر در جلسه نیز در خصوص مسائل مختلف امور جوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است