✅ فرماندار با طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی حضرت زینب(س)، دیدار و گفت‌وگو کرد.

👈 فرماندار ایوان# مشارکت مردم، مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است

👈 فرماندار ایوان# مشارکت مردم، مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است

  ✅ فرماندار با طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی حضرت زینب(س)، دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

👈 فرماندار ایوان# مشارکت مردم، مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت زینب(س) با بیان اینکه حوزه های علمیه مکتب انسان سازی است، گفت: «جامعه نیازمند تربیت و انسان سازی مبتنی با مکتب اهل بیت(ع)، است و حوزه‌های علمیه در خط مقدم این جبهه قرار دارند.»

 

✅ اکبری با بیان این که جهان تشنه فرهنگ ناب محمدی(ص)، است، اظهار داشت: «آموزه‌های دینی مبتنی با عقلانیت است و فراگیری آن باید در نسل جوان و جامعه همراه با علم روز و پیشرفت تکنولوژی فراگیر شود.»

✳️ وی افزود: «هر طلبه باید به یک زبان غیر فارسی آشنا باشد تا بتواند در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج مکتب دین و اهل بیت (ع) فعالیت کند.»

❇️ فرماندار ایوان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتخابات‌ها در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده‌اند یک زمانی ما درگیر جنگ نظامی بودیم شهرهای مورد تهاجم هواپیماهای رژیم بعث قرار می‌گرفتند، اما مردم پای صندوق های رأی را خالی نمی‌کردند. اکنون که چشم امید آزادی خواهان دنیا و جبهه مقاومت به ایران اسلامی دوخته شده است اهمیت مشارکت وحضور مردم و تقویت حکومت اسلامی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

✳️ وی افزود: دشمن می‌خواهد مردم ما در صحنه نباشند و مشارکت کم رنگ شود، قبول داریم در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست، که این اوضاع دلایل خاص خود دارد، و دولت مردمی و انقلابی علی رغم اینکه میراث خوبی را از دولت قبل تحویل نگرفته است، فرافکنی نمی‌کند وبصورت جهادی در صدد رفع مشکلات و توسعه اقتصادی است.

✳️ حجت اله اکبری اظهار داشت: راه برون رفت از این معضلات کنونی رشد تولید و مهار تورم است که دولت تا حدود قابل قبولی در مسیر موفق شده است، برای تداوم این راه نیاز به یک مجلس قوی و انقلابی داریم که در کنار دولت مصمم به تقویت اقتصاد گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان گفت، مردم ما آگاه ووهوشیار هستند. وزمان شناسی آنها در این چهل و پنج سال عمر انقلاب، ثابت شده است.

✳️ فرماندار ایوان مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات اسفندماه برشمرد، و گفت: یازدهم اسفند مردم ما یک بار دیگر بد خواهان اسلام ونظام اسلامی را مأیوس خواهندکرد، طلاب در محیط های مختلف برای مردم روشنگری کنند، همه باید بدانند با قهر از صندوق رأی مشکلی از مشکلات حل نخواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است