✅ مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر

❇️ فرماندار ایوان: 👈 شهدا نماد ایثار، شجاعت و ولایت مداری هستند

❇️ فرماندار ایوان: 👈 شهدا نماد ایثار، شجاعت و ولایت مداری هستند

 ✅ مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 شهدا نماد ایثار، شجاعت و ولایت مداری هستند

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان و اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در مزار شهدای(حاجی حاضر، زرنه و ترن)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنها، نسبت به مقام والای این شهدا ادای احترام کردند.

 

❇️ در این مراسم حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر برتکریم وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تأکید نموده، و بیان داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

✳️ فرماندار ایوان، گفت : آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

✳️ وی تاکید کرد: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است چرا که ما هر آنچه را که امروز داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر بوده است.

 ✳️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان اظهار داشت: شهدا نماد ایثار، شجاعت و ولایت مداری هستند. و انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی های شهدای عزیز به خصوص شهدای انقلاب دانست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است