✅ تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه ایوان با حضور فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: 👈 کارگران رزمندگان دفاع اقتصادی هستند

❇️ فرماندار ایوان: 👈 کارگران رزمندگان دفاع اقتصادی هستند

 ✅ تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه ایوان با حضور فرماندار

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 کارگران رزمندگان دفاع اقتصادی هستند

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان ایوان از تعدادی کارگران و کارفرمایان با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

✅ در این مراسم حجت اله اکبری فرماندار ایوان، با تبریک عید مبعث و دهه مبارک فجر، گفت؛ در جمعی حضور پیدا کردیم و این جمع کسانی و قشری هستند که در دین و آیین ما مورد احترام هستند، و با دستان خود دنبال کسب و روزی حلال می گردند.

✳️ وی در ادامه اظهار داشت؛ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری شده است، کارگران عزیز و گرانقدر به عنوان قشری متعهد و زحمتکش در تحقق این شعار نقش بی بدیل دارند، و شما رزمندگان دفاع اقتصادی هستید.

✳️ وی اضافه کرد: در کشور‌ شاهد برخی چالش‌های اقتصادی و فرهنگی هستیم که این مسائل داخلی است و مطمئن هستیم تا به امید خداوند هرچه زودتر برنامه‌ها را به سمتی بریم تا این مسائل و مشکلات حل شود، این مسائل اقتصادی نباید به گونه‌ای شود تا مردم را دلسرد کند.

✳️ اکبری ادامه داد: ما در این بین انتخابات بزرگی را داریم و در این انتخابات هم مردم نشان خواهند داد که پای انقلاب، خون شهدا و پشت سر رهبر معظم خود اهدافی که انقلاب بخاطر آن شهیدانی را فدا کرده است، ایستاده‌اند، در این راه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که وحدت ملی حفظ شود و دشمنان امکان بهره‌برداری نداشته باشند لذا راهپیمایی 22 بهمن یک پیش مقدمه برای 11 اسفند است تا در آنجا بتوانیم با رأی دادن خود کار بزرگی را انجام دهیم.

 

✅ در پایان الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک ایام پیش رو به قشر کارگری و عرض خسته نباشی و خدا قوت، مطالبی در این خصوص بیان نمودند.

👈 گفتنی است؛

♻️ در پایان این برنامه از کارگران نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است