⭕ همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام؛ ✔️ افتتاح سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان

استاندار ایلام: ✔️ یوم الله ۲۲ بهمن، نگین دهه فجر است/ آموزش و پرورش محور توسعه و پیشران هر کشور است

استاندار ایلام: ✔️ یوم الله ۲۲ بهمن، نگین دهه فجر است/ آموزش و پرورش محور توسعه و پیشران هر کشور است

⭕ همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار ایلام؛

✔️ افتتاح سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان 

 

استاندار ایلام:

✔️ یوم الله ۲۲ بهمن، نگین دهه فجر است/ آموزش و پرورش محور توسعه و پیشران هر کشور است/ مصادق بارز علم بدون تربیت و تهذیب نفس وقوع حادثه هیروشیما و ناکازاکی و علم توام با تربیت و اخلاق، سازندگی و پیشرفت را در پی دارد/ زیرساخت‌های ورزشی استان طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم ۵ برابر افزایش یافته است/ زنگ انشا هفته آینده مدارس استان با موضوع «دستاوردها دولت» در هر شهرستان نواخته می‌شود/ دانش‌آموزان، راویان پیشرفت استان می‌شوند     

 

 

📲| به گزارش گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب و با حضوردکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان به بهره‌برداری رسید.

 

استاندار ایلام در آیین گفت: حضرت امام خمینی ( ره) در آن دوران سخت با حمایت همه‌جانبه مردم، حکومت ۲۵۰۰ شاهنشاهی را سرنگون کرد.

 

دکتر بهرام‌نیا اظهار داشت: در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن جشن انقلاب هستیم و در این روز که نهمین روز از دهه فجر است برای افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه در شهرستان حضور یافتیم.

 

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش محور توسعه و پیشران هر کشور است. آموزش و پرورش ما تعلیم و تربیت را در دستور کار قرار داده است.

 

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه علم توام با تربیت برای دانش آموزان زمینه‌ساز توسعه هر کشور است، گفت: مصادق بارز علم بدون تربیت و تهذیب نفس حادثه هیروشیما و ناکازاکی و علم توام با تربیت، سازندگی و پیشرفت را برای هر کشور در پی دارد.

 

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی استان طی دو سال خدمت دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل ۵ برابر افزایش یافته است، بیان داشت: مجموع زیرساخت‌های ورزشی در کل استان قبل آغاز فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۱۴ زیرساخت بود که این زیرساخت‌ها اکنون به ۵۰ رسیده است.

 

استاندار ایلام اضافه کرد: طی دو سال اخیر همچنین در زیرساخت‌های شهری شهر ایوان تحولی صورت گرفته است.

 

وی عنوان کرد: زنگ انشا هفته آینده مدارس استان با موضوع دستاوردهای دولت ( اقدامات شاخص زیرساختی و توسعه‌ای) در هر شهرستان نواخته می‌شود که با توجه دستاوردهای متعدد دولت و وجود بیش از ۱۰۰ هزار انشا از سوی دانش‌آموزان، انشاهای برتر هر شهرستان و استان معرفی و تقدیر می‌شود که این مصداق بارز جهاد تبیین طبق تاکیدات مقام معظم رهبری است.

 

سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس عصمت، آیت‌الله خامنه‌ای و شهید مرادی به ترتیب به  ۹۰۰ - ۸۷۰ - ۸۷۰ مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مشارکت مسئولیت‌های اجتماعی(شرکت نفت) مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است