استاندار ایلام در جشن انقلاب روستای کلان ایوان

استاندار ایلام: ✔️ نقشه شوم دشمن در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر خنثی می‌شود

استاندار ایلام: ✔️ نقشه شوم دشمن در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر خنثی می‌شود

استاندار ایلام در جشن انقلاب روستای کلان ایوان:

✔️ نقشه شوم دشمن در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر خنثی می‌شود/ امام راحل، راه حق را برای ما ترسیم کرد/ ماهیت پلید جبهه استکبار با حمایت از رژیم صهیونیستی برای جهانیان آشکار شد/ مردم با حضور حداکثری در انتخابات، دشمن را مایوس می‌کنند

 

📲|به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در جشن انقلاب روستای کلان شهرستان ایوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران مردمی قدرشناس هستند و همواره مدافع نظام، انقلاب و ولایت بودند.

 

وی در ادامه افزود: امام راحل، راه حق را برای ما ترسیم کرد و روز به روز در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت هستیم و اقتدار کشور نیز در حال افزایش است.

 

استاندار ایلام ادامه داد: دولت سیزدهم مردم را ولی‌نعمت و خدمت به مردم را بالاترین خدمت می‌داند.

 

وی با اشاره به حمایت جبهه استکبار از رژیم صهیونیستی، افزود: با حمایت جبهه استکبار از رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت این نظام استکباری برای جهانیان آشکار شد. در حالی که آنان خود را مدافع حقوق بشر عنوان می‌کنند. 

 

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: در طول این دهه شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها و برگزاری جشن‌هایی در شهرها و روستا هستیم.

 

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به پروژه‌های دهه فجر، یادآورشد: در ایام‌الله دهه‌ی فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ی عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم)، در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به بحث انتخابات بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: شمارش آرا به منزله تیری است که در چله کمان می‌گذاریم و جبهه استکبار را هدف قرار می‌دهیم‌.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است