✅ نشست صمیمی فرماندار شهرستان ایوان با جوانان

❇️ فرماندار ایوان 👈 توانمندی جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها باعث افتخار کشور است

❇️ فرماندار ایوان  👈 توانمندی جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها باعث افتخار کشور است

 ✅ نشست صمیمی فرماندار شهرستان ایوان با جوانان

 

❇️ فرماندار ایوان 

👈 توانمندی جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها باعث افتخار کشور است

 

📲| به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، نشست صمیمی حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان، با محوریت بررسی مسائل موجود در حوزه‌ی جوانان شهرستان و ایجاد نشاط اجتماعی، در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان روز پنج شنبه با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، و روز جوان، بر ضرورت اعتماد کردن و میدان دادن به جوانان تأکید و تصریح کرد: دولت سیزدهم را دولتی مکتبی دانست و عنوان کرد: «امروز بخش عظیمی از فعالیت‌های دولت به دست جوانان رقم می‌خورد و این خود نشان‌دهنده‌ی استفاده از ظرفیت جوانان است».

✳️ وی افزود: «اندیشه، خلاقیت و نوآوری جوانان موجب حل بسیاری از مسائل کشور است و این نکته‌ای است که به طور مرتب از سوی امامین انقلاب به آن اشاره شده است».

✳️ حجت اله اکبری ادامه داد: «امروز تمام تلاش دولت این است تا تمام طرح‌های آغاز شده در دوره‌های گذشته را به سرانجام برساند که این خود موجب تقویت زیرساخت‌ها خواهد بود».

✳️ فرماندار ایوان در بخشی از سخنان خود جوانان را سرمایه های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر جا به جوانان مسئولیت سپرده شده آنجا عرصه موفقیت و کسب دستاوردهای بزرگ بوده است.

✳️ وی، با اشاره به اینکه این جوانان بودند که میدان دفاع مقدس را مدیریت کردند افزود: مسئولان بخش‌های مختلف نباید از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نشاط و انگیزه جوانی غفلت کنند.

✳️ وی در راستای پویش دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات از جوانان شهرستان ایوان برای خلق حماسه یازدهم اسفندماه دعوت بعمل آورد و افزود: این قشر با جمعیت قابل توجه در حوزه های مختلف نقش ارزنده ای در انتخابات ایفا خواهند کرد.

 

❇️ گفتنی است؛

 👈 این نشست که با حضور جمعی از جوانان شهرستان همراه بود، فرماندار ایوان به سوالات و مطالبات جوانان در حوزه‌های مخلف پاسخ داد.

👈 همچنین این دومین نشست صمیمی فرماندار شهرستان با جوانان طی یک ماه گذشته بوده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است