✅ دیدار فرماندار ایوان با فرمانده انتظامی شهرستان

♻️ فرماندار ایوان: ↩️ زحمات نیروی انتظامی شهرستان در تامین نظم و امنیت انتخابات شایسته تقدیر است.

♻️ فرماندار ایوان: ↩️ زحمات نیروی انتظامی شهرستان در تامین نظم و امنیت انتخابات شایسته تقدیر است.

 

✅ دیدار فرماندار ایوان با فرمانده انتظامی شهرستان 

 

♻️ فرماندار ایوان:

↩️ زحمات نیروی انتظامی شهرستان در تامین نظم و امنیت انتخابات شایسته تقدیر است.

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به اتفاق هیئت همراه با حضور در محل ستاد فرماندهی انتظامی ایوان با سرهنگ گندمی و همکاران وی دیدار و از زحمات آنان تقدیر بعمل آورد.

 

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان در این دیدار با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی فرماندهی و نیروی های تحت امر انتظامی در شهرستان ایوان برای برقرری نظم و امنیت، افزود: امنیت و آسایش و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های خستگی ناپذیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

✳️ فرماندار ایوان اظهار داشت: نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

✳️ رئیس شورای تامین شهرستان ایوان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان همیشه همراه با مردم بوده و هست و ابراز امیدواری کرد؛ در دوره فرماندهی جناب سرهنگ گندمی در این شهرستان امنیت اجتماعی ارتقاء یافته و شاهد خدمات ارزنده در کنار دیگر ارگان های مرتبط با این نیرو باشیم، زیرا همکاری و تعامل امنیت آفرین و به رشد و توسعه شهرستان منجر می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است