✅ فرماندار ایوان همزمان با روز شهید با خانواده شهدا در ایوان دیدار کرد

♻️ فرماندار ایوان: ↩️ شهدا هویت مقتدر ایران و چراغ راه هدایت هستند

♻️ فرماندار ایوان: ↩️ شهدا هویت مقتدر ایران و چراغ راه هدایت هستند

 ✅ فرماندار ایوان همزمان با روز شهید با خانواده شهدا در ایوان دیدار کرد

 

♻️ فرماندار ایوان:

↩️ شهدا هویت مقتدر ایران و چراغ راه هدایت هستند

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، همزمان سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه شنبه 1402/12/22، به مناسبت گرامیداشت روز شهداء حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان، سرهنگ پاسدار محمود احمدآقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان، ستار رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مصیب فتحی مشاوره ایثارگران فرماندار با خانوادهای معظم شهیدان(حیدر نظری، امیر و جهانشاه آقایی، میرزا ملکی و منصور کاظمی)، دیدار و گفت‌وگو کردند. 

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان در جریان این دیدارها ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید و فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و رحمت الهی، گفت: حضور ما بمناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت روز شهداست. همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند خانواده معظم شهداء و ایثارگران چشم و چراغ این مملکت هستند.

✳️ فرماندار شهرستان ایوان گفت: شهدا، هویت مقتدر ایران اسلامی و چراع راه هدایت جامعه هستند تا مسیر پیشرفت و توسعه کشور از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله نگیرد.

✳️ حجت اله اکبری افزود: تجلیل از پدران و مادران شهدا، تجلیل و تکریم از مقام شهادت و ترویج دهنده فرهنگ ایثار در جامعه است.

✳️ وی خاطرنشان کرد: این واقعیتی غیرقابل انکار است که خانواده معظم شهدا هیچگاه از مسئولان مطالبه شخصی ندارند چرا که آنان با خدا معامله کرده‌اند و تنها خواسته آنان حرکت در مسیر شهدا و خدمت رسانی به جامعه است.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان مهمترین مطالبه شهدا را حرکت در مسیر ولایت اعلام کرد و گفت: امروز حرکت در مسیری که شهدا با خون خود ترسیم کرده‌اند و ولایتمداری، رمز حرکت به سمت پیشرفت، توسعه و مقابله با توطئه دشمنان است و همه باید به این اصول پایبند باشند. 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته به خوبی نشان دادند که هیچ گاه پیشرفت ایران اسلامی را بر نمی‌تابند و برای کاستن از سرعت توسعه کشور، همواره فتنه‌گری کرده و سنگ‌اندازی می‌کنند، توطئه‌هایی که به برکت خون شهدا، آگاهی و بصیرت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، با شکست مواجه شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است