🟩🟩 دیدار فرماندار ایوان با اعضای شورای اسلامی بمناسبت روز ملی شورا

❇️ فرماندار ایوان: 👈 وجود تعامل و همدلی میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق در پیشبرد اهداف و توسعه شهر دانست

❇️ فرماندار ایوان: 👈 وجود تعامل و همدلی میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق در پیشبرد اهداف و توسعه شهر دانست

 🟩🟩 دیدار فرماندار ایوان با اعضای شورای اسلامی بمناسبت روز ملی شورا

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 وجود تعامل و همدلی میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق در پیشبرد اهداف و توسعه شهر دانست

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، بمناسبت روز ملی شورا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به اتفاق عارف یاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهرداران ایوان و زرنه و سرکار خانم فاطمه نجفی کارشناس هیات تطبیق مصوبات شورا با اعضای شوراهای اسلامی شهر(ایوان و زرنه)، دیدار و گفت‌وگو کرده و این روز را تبریک و تهنیت گفتند.

 

حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در دیدار با اعضای شورای اسلامی ضمن تبریک این روز به اعضای شوراهای شهر و روستا در شهرستان از تلاش این افراد در همه صحنه ها تقدیر کرد و گفت: نقش شورا در پیشبرد امور شهرها و روستاها و رفع مسائل اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید بیشتر بدان پرداخته شود.

✳️ فرماندار ایوان: وجود تعامل و همدلی میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق در پیشبرد اهداف و توسعه شهر دانست.

✳️ حجت اله اکبری در ادامه این دیدار رأی مردم را امانت و حق‌الناس عنوان کرد و افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، انتخابات بوده که نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان بیان نمود: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و اعضای شوراها باید با آنها با صداقت و احترام و طبق قانون رفتار كنند.

✳️ وی با اشاره به اینكه شوراها برخاسته از مردم است، اظهار كرد: اعضای شوراها نباید بخاطر مصالح شخصی و گروهی به مردم دروغ بگویند و در برخورد با مردم و رسیدگی به امور آنها نباید عدالت را زیر پا بگذارند.

✳️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، در پایان گفت: در احادیث نقل شده، آن نیازهایی که مردم نسبت به شما دارند در واقع نعمت‌های خداوند است نسبت به شما پس این نعمت‌های خداوند را از خود نرانید. اهمیت این حدیث امروزه علی‌الخصوص برای نمایندگان مجلس و مسئولان دولت و شما منتخبین مردم است که خدمت به مردم را زحمت تلقی نکنند، بلکه نعمت بشمارند و از این فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.

 

♻️ گفتنی است:

👈 در این مراسم از زحمات و تلاش های اعضای شوراهای اسلامی شهر ایوان و زرنه با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است