‍🟩 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار ایوان

♻️ اکبری فرماندار ایوان# ‌‌‌‌‌‌‌‌👈 بر لزوم کارآمدی و کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش تأکید کرد

♻️ اکبری فرماندار ایوان#  ‌‌‌‌‌‌‌‌👈 بر لزوم کارآمدی و کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش تأکید کرد

 ‍🟩 جلسه شور‌‌‌‌‌‌ای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار ایوان

 

♻️ اکبری فرماندار ایوان#

 👈 بر لزوم کارآمدی و کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش تأکید کرد

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی حیدری امام جمعه شهرستان، قدرت باباخانی دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات‌ آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

✅ در این جلسه ابتدا قدرت باباخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل و دستور کار جلسه را عنوان نمود.

 

✅ سپس حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو، در سخنانی اظهار داشت: فلسفه شورای آموزش و پرورش کمک و همفکری بین اعضای شورا در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش است.

✳️ فرماندار ایوان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تأکید بر لزوم کارآمدی و کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان، خاطرنشان کرد: توجه به موضوعات محتوایی در شورای آموزش و پرورش از اهمیت والایی برخوردار است و این شورا که منتخب مدیران دستگاه های اجرایی و انجمن اولیا و مربیان است بایستی در انجام رسالت بزرگ آموزش و پرورش مشارکت و همکاری نمایند.

✳️ حجت اله اکبری افزود: علاوه بر توجه به زیرساخت های عمرانی - اجرایی در شورای آموزش و پرورش، بایستی به زیرساخت های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و پرورشی نیز توجه ویژه ای شود.

✳️ اکبری تأکید کرد: ما باید به آموزش و پرورش توجه و کمک کنیم و شرایط امروز ما فرصت مغتنمی برای نگاه مشترک و ویژه به آموزش و پرورش است.

✳️ عالی‌ترین مقام دولت و رئیس شورای آموزش و پرورش در شهرستان: دستور کارهای شورای آموزش و پرورش بایستی مشخص و ضرورت های این شورا به مشورت گذاشته شود.

 

❇️ لازم به ذکر است؛

👈 در این جلسه، اعضاء پیشنهاداتی را بیان و تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است