🇮🇷 اهدا مدال هان ما دانگ به خانواده سردار شهید یاسین حیدری

♻️ فرماندار ایوان: ⬅️ شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند

♻️ فرماندار ایوان: ⬅️ شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند

 🇮🇷 اهدا مدال هان ما دانگ به خانواده سردار شهید یاسین حیدری

 

♻️ فرماندار ایوان:

⬅️ شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند 

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، مراد فولادی تکواندوکار ارزنده ایلامی، با حضور در مسابقات کشوری برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا قهرمانی در این مسابقات شد.

 

✅ این قهرمان ورزشی استان در مراسمی که با حضور خانواده معظم شهید والامقام سردار شهید یاسین حیدری، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، نصرت اله حیدری معاونت‌ آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، محمد مهدیه معاون توسعه ورزش قهرمانی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود مدال قهرمانی خود را به پدر شهید والامقام " یاسین حیدری" اهدا کرد.

 

✳️ محمد فولادی قهرمان ورزشی استان در این مراسم با بیان این که قهرمانان واقعی شهدا هستند، گفت: شهدای عزیز با ایثار و نثار خون خود امنیت را برای کشور عزیزمان رقم زدند تا در سایه آن ما جوانان این مرز و بوم بتوانیم به موفقیت‌های ورزشی و علمی دست پیدا کنیم.

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان نیز ضمن تبریک کسب موفقیت و اقدام ارزشمند این قهرمان ورزشی گفت: تمام پیشرفت‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی که امروز شاهد آن هستیم به برکت ایثار و از خود گذشتگی جوانانی است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

✳️ وی از شهدا به عنوان قهرمانان واقعی جامعه یاد کرد و گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در میدان‌های نبرد با دشمن قهرمانانه جنگیدند تا ما امروز بتوانیم در آسایش و آرامش زندگی کنیم و کسب همه این موفقیت‌ها مرهون خون پاک آن عزیزان است.

 

❇️ لازم به ذکر است:

👈 سردار شهید یاسین حیدری در مورخ 23 اسفند ماه 1366، در عملیات شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است