🟩 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایوان با حضور فرماندار

❇️ فرماندار ایوان: 👈 نهادهای فرهنگی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشند

❇️ فرماندار ایوان: 👈 نهادهای فرهنگی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشند

 🟩 جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایوان با حضور فرماندار 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 نهادهای فرهنگی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشند 

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ايوان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین علی حیدری امام جمعه ايوان و با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، هلشی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مدیران ادارات عضو شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

 

✅ در ابتدا علی هلشی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تقدیر از حضور اعضاء، همچنین دستور کار جلسه با موضوع ترویج فرهنگ حفظ حرمت تکالیف دینی در جامعه را مطرح نمود.

 

✅ سپس حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو، در سخنانی خواستار برنامه ریزی جلسات شورا متناسب با فرهنگ و نیاز‌های جامعه اسلامی در شهرستان شد و گفت: امروز دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف و امکانات فرهنگی برای هجمه به نظام اسلامی استفاده می کنند و لذا باید بنیه های فرهنگی و هویت ملی تقویت شود تا بتوان در مقابل این شبیخون فرهنگی دشمنان، کشور را بیمه کنیم.

 

✳️ حجت اله اکبری؛ بر توجه نهادهای فرهنگی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید نمود و از اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست فرهنگ سازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت امور قرار دهند.

✳️ فرماندار ایوان، ماه مبارک رمضان را فرصتی براى خودسازى دانست و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با شأن و جایگاه این ماه پر فیض و برکت را از وظایف نهادهای فرهنگی اعلام نمود.

 

✳️ وی تصریح کرد: باید از رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، استفاده کنیم و مانع نفوذ دشمن از طریق فرهنگی شویم.

 

❇️ شايان ذکر است:

👈 در ادامه جلسه در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر، استفاده از فرصت ها و مناسب های ماه مبارک رمضان، بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است