🟩 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار

♻️ فرماندار ایوان: 👈 جوانان بزرگ‎ترین سرمایه اجتماعی و بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند

♻️ فرماندار ایوان: 👈 جوانان بزرگ‎ترین سرمایه اجتماعی و بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند

 🟩 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست فرماندار

 

♻️ فرماندار ایوان:

👈 جوانان بزرگ‎ترین سرمایه اجتماعی و بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز یک شنبه 27 اسفند ماه 1402، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان و با حضور محمد حسن خورانی رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر جلسه و دیگر اعضا عضو ستاد در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار شد.

 

✅ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، گفت؛ جوانان بزرگ‎ترین سرمایه اجتماعی و بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند.

✳️ فرماندار ایوان در مورد همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای تسریع در انجام برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را با جدیت دنبال کنند.

✳️ حجت اله اکبری با اشاره به اینکه رفع مشکلات جوانان هدف ستاد ساماندهی امور جوانان است، تصریح کرد: قشر جوان متعهد و متدین بزرگترین سرمایه اجتماعی هستند و می‌توانند در صورت توجه و مشارکت، توسعه شهرستان را رقم بزنند.

✳️ اکبری افزود: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ساماندهی امور جوانان استفاده کرد و در این مورد باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه باشند.

✳️ وی گفت: اقدامات بسیار خوبی درخصوص پرداخت وام ازدواج، ایجاد اشتغال و احداث مسکن در شهرها و روستاها در دولت مردمی و انقلابی انجام گرفته است که این جای تقدیر دارد، در همین راستا ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان باید با همکاری و هم افزایی بیشتر در سال آتی در این زمینه‌ها تلاش مضاعف داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است