🟩 نشست شورای اداری به ریاست دکتر رئیسی رئیس‌جمهوری به صورت وبیناری با حضور اعضای هیئت دولت، استانداران، فرمانداران و مدیران‌ سراسر کشور

♻️ فرماندار شهرستان ایوان: 👈 استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال 1403

♻️ فرماندار شهرستان ایوان: 👈 استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال 1403

 🟩 نشست شورای اداری به ریاست دکتر رئیسی رئیس‌جمهوری به صورت وبیناری با حضور اعضای هیئت دولت، استانداران، فرمانداران و مدیران‌ سراسر کشور

 

♻️ فرماندار شهرستان ایوان:

👈 استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال 1403

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان؛ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در نخستین جلسه شورای اداری در سالجاری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو گفت: ضرورت تحقق شعار سال، افزایش تولید و بهره‌وری و تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم باید اصلی‌ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در سال جدید باشد.

 

✳️ حجت اله اکبری، در ادامه به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم که با هم فکری، همراهی و برنامه‌ریزی درست و دقیق به شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

✳️ وی اظهار کرد: همه اداره‌ها باید در کنار هم پای به پای مسئولان و برنامه‌های دولت سیزدهم پیش بروند تا بتوانیم در سال جدید خدمت‌رسانی بهتر به مردم شهرمان انجام دهیم.

✳️ فرماندار ایوان در ادامه از حضور حماسی، باشکوه و گسترده مردم شریف شهرستان و همراهی مدیران تشکر کرد، و گفت: خداوند منان را شاکرم که مردم مؤمن و انقلابی شهر و روستاهای ایوان در لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده در انتخابات 11 اسفندماه بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی خویش هستند.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان، گفت: بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنادار باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.

✳️ فرماندار ایوان در بخشی دیگر از سخنان خود بر تکریم ارباب رجوع در ادارات این شهرستان تأکيد کرد و آن را یکی از مؤلفه های اصلی سنجش کارآمدی دستگاه ها دانست.

✳️ حجت اله اکبری اظهار داشت: کوتاه کردن فرآیندهای اداری، افزایش سرعت صدور مجوزهای کسب و کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ایجاد اشتغال خانگی و کمک به راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک، نظارت بر عملکرد کارکنان و سالم سازی ادارات در سال جدید به همه مدیران ادارات در ایوان تأکید شده است.

✳️ وی گفت: یکی از هدف‌های اصلی در کشور، خدمت رسانی و رضایت مردم و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است و این امر در نظام اداری و اجرایی اسلامی جایگاه مهمی دارد.

✳️ فرماندار ایوان گفت: رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه است و مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می‌شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است