🟩 شورای ترافیک با موضوع(نشست شورای راهبری تصادفات شهرستان)

❇️ فرماندارایوان: 👈 کاهش تصادفات یکی از اولویت‌های مهم است

❇️ فرماندارایوان:  👈 کاهش تصادفات یکی از اولویت‌های مهم است

 🟩 شورای ترافیک با موضوع(نشست شورای راهبری تصادفات شهرستان)

 

❇️ فرماندارایوان: 

👈 کاهش تصادفات یکی از اولویت‌های مهم است

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، نشست شورای راهبری تصادفات شهرستان به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی منسجم دستگاه‌های نظارتی و اجرایی این ستاد و همچنین آمادگی تمام دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی مسافر به مسافران نوروزی به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور عبداله روانا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و دیگر اعضا ستاد خدمات سفر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردد.

 

✅ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، تأکید نمود، میراث فرهنگی به صورت روزانه گزارش خدمات سفر و اسکان مهمانان نوروزی را به فرمانداری ارائه دهد و همچنین به منظور رفاه حال گردشگران ساعت بازدید اماکن تاریخی، مذهبی و فرهنگی را به دقت برنامه‌ریزی و فهرست زمان‌بندی در اختیار مسافرین نوروزی قرار دهند.

✳️ وی همچنین خواستار شد، اداره میراث فرهنگی و شهرداری ها نسبت به ساماندهی سرویس بهداشتی‌ها شهر و نمازخانه‌های بین راهی و آمادگی مجتمع‌های بین راهی(پمپ بنزین)، برای خدمات‌رسانی به مسافران(مهمانان نوروزی)، اقدام لازم بعمل آورند.

✳️ حجت اله اکبری، گفت: شهرداری ایوان نسبت به نصب سرعتگاه و اصلاح جدا کننده‌های خیابان اصلی شهر که تخریب شده اند، اقدام نماید.

✳️ فرماندار ایوان، افزود: کلیه دستگاههای خدمات رسان شامل آبفا، گاز، برق، مخابرات و شرکت زیرساخت و همچنین فوریت و اورژانس جاده ای نسبت به آمادگی کامل در راستای خدمات بهینه به میهمانان نوروزی اقدام لازم بعمل آورند.

✳️ رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان گفت، راهداری نسبت به شانه سازی مسیر(ترن، چهل زرعی)، و همچنین نسبت به نصب افزایش بنرهای هشدار دهنده از تونل تا تونل اقدام لازم به عمل آورد.

✳️ حجت اله اکبری یاد آور شد، شهرداری ایوان نسبت به لکه‌گیری جاده منتهی به خوران منطقه گردشگری خوران تا نقلیه اقدام نماید و با توجه به اینکه دستفروشانی که پیاده‌رو را اشغال کرده‌اند، از طریق پلیس ساختمان ضمن تذکرات، نسبت به عقب نشینی آنها اقدام نماید 

✳️ فرماندار ایوان گفت: بحث کاهش تصادفات یک اولویت است و پلیس باید شرایط را برای راننده‌های پُرخطر و حادثه‌ساز ناامن و جاده‌ها را برای شهروندان امن نگه دارد.

✳️ اکبری خاطرنشان کرد، پلیس راهور نسبت به عبور تریلی های عبوری از داخل شهر ممانعت و در صورت تکرار اعمال قانون نماید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است