‍🟩 اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار ایوان

♻️ فرماندار ایوان# 👈 نگاه همه جانبه به آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی را به‌دنبال دارد

♻️ فرماندار ایوان#  👈 نگاه همه جانبه به آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی را به‌دنبال دارد

  ‍🟩 اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار ایوان

 

♻️ فرماندار ایوان#

 👈 نگاه همه جانبه به آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی را به‌دنبال دارد

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال جدید به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و با حضور قدرت باباخانی دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات‌ آموزش و پرورش برگزار گردید.

 

✅ در این جلسه ابتدا قدرت باباخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از اجرای مصوبات جلسه قبل و دستور کار جلسه را عنوان نمود.

 

✅ سپس حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و عرض تبریک عید سعید فطر و همچنین اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود، که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر بوده و در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی‌های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد، در سخنانی آموزش وپرورش را یکی از مهمترین نهادهای تربیتی کشور دانست و اظهار کرد: رسالت خطیر تربیت نسل آینده بر عهده این نهاد است که در آموزه های دینی، ارتقای فرهنگی، تعالی جامعه نقش و جایگاه این نهاد حائز اهمیت است.

✳️ فرماندار ایوان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تأکید بر لزوم کارآمدی و کاربردی کردن جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان تأکيد کرد. 

✳️ حجت اله اکبری افزود: بر اساس پیشنهادات ارائه‌ شده مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در مدارس مختلف از معلمان، تجلیل کنند.

✳️ اکبری تأکید کرد: ما باید به آموزش و پرورش توجه و کمک کنیم و برای تحقق عدالت آموزشی باید به مجموعه آموزش و پرورش نگاهی همه جانبه داشته باشیم افزود: عدالت آموزشی یعنی همه امکانات، فضاهای آموزشی و تجهیزات در همه مناطق یکسان باشند.

✳️ عالی‌ترین مقام دولت و رئیس شورای آموزش و پرورش در شهرستان: دستور کارهای شورای آموزش و پرورش بایستی مشخص و ضرورت های این شورا در اولویت کاری قرار گیرند.

✳️ فرماندار شهرستان‌ ایوان، بر ضرورت توجه جدی به استعداد و توازن رشته‌ای در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تاکید کرد، و گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است و با توجه به اینکه این موضوع در سرنوشت دانش‌آموزان تاثیر مستقیمی دارد، مشاوران و عوامل اجرایی مدارس متوسطه اول با برنامه‌های منظم به دنبال هدایت دانش‌آموزان به مناسب‌ترین شاخه یا رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه آنان و به تناسب امکانات و نیازهای منطقه و کشور هستند.

 

❇️ لازم به ذکر است؛

👈 در این جلسه، اعضاء پیشنهاداتی را بیان و تصمیماتی اتخاذ گردید.

👈 همچنین پیرامون چگونگی برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و برنامه‌های تکریم معلمان و فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است