🟩 تجدید میثاق با شهدا

🟩 کارکنان شبکه بهداشت و درمان ایوان با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

🟩 کارکنان شبکه بهداشت و درمان ایوان با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

 🟩 کارکنان شبکه بهداشت و درمان ایوان با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، در نخستین روز از هفته سلامت با حضور حجت‌ اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، ستار رستمی رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مصطفی غلامی رئيس بیمه سلامت، فرشته دانش نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، منصور باقری نیا رئیس بیمارستان امام رضا علیه السلام و کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان ایوان در گلزار شهدای گمنام یک بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

 

✅ در این مراسم ابتدا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، ضمن تقدیر و تشکر از دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام ارزشمند را به همه ملت سرافراز و عزتمند ایران اسلامی تبریک گفت و از درگاه خداوند متعال عزت و شوکت هرچه بیشتر این نظام و ملت را در سایه رهبری خواستار شدند. 

✳️ حجت اله اکبری، افزود: امیدوارم این پاسخ دندان‌شکن درس عبرتی برای دشمنان شود و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف قرار گیرد.

✳️ فرماندار ایوان طی سخنانی در ابتدا سال جدید و سپس آغاز هفته سلامت را تبریک گفت، و اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی و خدماتی مکلف و موظفند تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، به کار گیرند.

✳️ سپس حجت اله اکبری، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع سلامت و ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت که در راستای خدمات‌رسانی به بیماران تلاش می‌کنند، این روز را خدمت پزشکان، پرستاران و همه تلاشگران حوزه سلامت تبریک گفت‌ و بیان نمود، امیدوارم با همکاری و همراهی خادمین نظام سلامت، در ترویج و نهادینه‌سازی بهداشت و سلامت در جامعه مؤثر باشیم.

✳️ وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: همانگونه که مستحضرید طی سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب بارها بر "مسئله جمعیت و فرزندآوری" تأکید داشته‌اند، ان شاءالله بتوانیم با همکاری و همدلی دستگاه‌های عضو زمینه «ازدواج جوانان و راه‌های تسهیل آن» و مسئله «فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به‌سمت پیری جمعیت» آنچه که خواسته مقام معظم رهبری است به آن عمل کنیم. 

✳️ فرماندار ایوان در پایان گفت: امید است که در پرتو هدآیت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین تلاش و جدیدت دولت انقلابی به ریاست حضرت آیت الله رئیسی شاهد وقوع تحولات اقتصادی و فرهنگی گسترده‌ای در کشور باشیم.

 

✅ در پایان فرشته دانش نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این آئین با تبریک هفته سلامت، اظهار داشت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدای عزیز تجدید میثاق ببندیم و اعلام کنیم که تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهداشت و درمان به برکت خون‌های پاک شما شهیدان است و ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنها صیانت کنیم. سرافرازی، عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری شهداست و ما باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان باشیم.

✳️ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان نیز در حاشیه این مراسم گفت: بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت و نظر متخصصان و صاحبنظران این حوزه، شعار امسال هفته سلامت "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" انتخاب شده و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان نیز تلاش دارند تا با افزایش خدمت‌رسانی، زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند.

 

❇️ گفتنی است:

👈 در این آئین با اهدای شاخه‌های گل، قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین سلامت را گرامی داشته و تجدید بیعتی دوباره با شهیدان داشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است