🟩 دیدار مدیرعامل آب وفاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان ایوان

♻️ فرماندار ایوان: 👈 تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی دانست

♻️ فرماندار ایوان: 👈 تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی دانست

🟩🟩 دیدار مدیرعامل آب وفاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان ایوان  

 

♻️ فرماندار ایوان:

👈 تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را از محورهای مهم توسعه و آبادانی دانست

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، محمد محمدی مدیرعامل آب وفاضلاب استان ایلام با حضور در شهرستان ایوان با حجت اله اکبری فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

✅ در ابتدا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، ضمن تبریک انتصاب ایشان در منصب جدید، تعامل بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را ازمحورهای مهم توسعه و آبادانی دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم موانع و مشکلات را کاهش و یا برطرف و راهکارهای عملی برای خدمت رسانی بهتر به مردم را انتخاب نماییم.

✳️ حجت ‌اله اکبری، افزود: مردم در خصوص فاضلاب شهری با مشکلاتی مواجه هستند، باید این پروژه به اتمام برسد. و بر همکاری بین شهرداری و اداره‌ آب و فاضلاب تأکيد نمود و افزود تعامل، همراهی و همکاری باعث تسریع در انجام امور عمرانی می شود.

✳️ وی همچنین در خصوص اجرای طرح آبرسانی در بخش زرنه، گفت: نیاز است توجه بیشتری به این پروژه در دستورکار قرار گیرد. 

✳️ فرماندار ایوان خاطرنشان کرد: فرمانداری نقش حمایتی، نظارتی و هدایت کننده دارد و سایر دستگاه های اجرایی با هم افزایی و تعامل مشکلات مردمی را برطرف کنند

✳️ حجت‌ اله اکبری در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان خواستار تسریع و تکمیل پروژه های در دست اجرا شد.

 

✅ محمد محمدی مدیر عامل آب و فاضلاب استان ضمن ارائه گزارش و بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود از حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان بابت توجه و پیگیری مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب تقدیر نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است