اطلاعیه بهداشتی

اطلاعیه های بهداشتی و رعایت پرتوکل های ستاد کرونا

اطلاعیه های بهداشتی و رعایت پرتوکل های ستاد کرونا

♻♻♻ اطلاعیه فوری ♻♻♻

 

بسمه تعالی

 

باسلام و عرض تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد خدمت مردم شریف شهرستان ایوان

 

با توجه به گزارشهای دریافتی، تعدادی از خانواده هایی که در طی چهل روز گذشته عزیزانشان را به دلایل مختلف از دست داده اند متأسفانه بدون توجه به وضعیت موجود کرونا ویروس و عدم توجه به حقوق اقوام، آشنایان و عامه مردم مبادرت به چاپ و‌انتشار اعلامیه هفتم، چهلم و .... عزیزانشان نموده اند، به طوری که فردا ۱۵ خرداد، بین ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ عصر، به صورت همزمان ۱۲ مراسم یادبود در آرامستان حاجی حاضر برگزار می شود. !!!

 

این موضوع در حالی است که بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور، ناشی از شرکت در اجتماعات و عدم رعایت نکات بهداشتی وعدم حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

مسئله مهم دیگر، شناسایی افرادی است که ناقل بیماری کرونا بوده، اما هیچگونه علائمی ندارند؛ یعنی اینکه افرادی که ظاهرا سالم هستند، ممکن است سبب ابتلای دیگران به بیماری شوند.

 

احترام و گرامیداشت درگذشتگان بر کسی پوشیده نیست، اما در موقعیت کنونی و به لحاظ اهمیت سلامت عموم مردم، می طلبد همه شهروندان همکاری لازم را به عمل آورند و اهتمام جدی داشته و به هشدارهای مسئولین ذیربط توجه نمایند.

 

ضرورت دارد در موقعیت کنونی که شعله های کرونا ویروس بعد از یک وقفه کوتاه مجدداً شعله ور گردیده است. همشهریان عزیز به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای از مراجعه به آرامستان های حاجی حاضر، سیدعبدالله و .... اکیداً خودداری نمایند.

 

یادآوری می شود که در دو هفته گذشته، تعداد ۳۸ مورد افراد جدید مبتلا به بیماری کرونا در ایوان شناسایی شده و در هفته جاری دو نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت کرده اند و نگرانی جدی برای بروز طغیان وجود دارد.

 

ضمناً تیم های نظارتی از دستگاه ها و ارگان های مختلف از ساعت ۱۲ فردا پنج شنبه مورخ ۱۵خرداد ۱۳۹۹ در ورودی آرامگاه های شهرستان ایوان حضور خواهند یافت. از عموم شهروندان تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران، از حضور در این مراسم ها جداً خودداری نمایند.

 

ضمناً با توجه به اینکه همچنان محدودیت برگزاری مراسم ها همچنان به قوت خود باقی، تا اطلاع ثانوی، برگزاری هر گونه مراسم ممنوع خواهد بود. و دستگاه های ذیربط اقدام قانونی به عمل خواهند آورد.

مراکز چاپ و نشر آگهی های ترحیم و ... موظف اند به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از چاپ هرگونه اعلامیه خودداری نمایند.

 

ملاحظه:

در صورت لزوم و نیز در صورت عدم توجه برخی از شهروندان که سلامت دیگران را به مخاطره می اندازند و نیز بنا به تشخیص ستاد مبارزه با ویروس کرونا، تدابیر سخت گیرانه بیشتری برای حفظ سلامت مردم در راستای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، اعمال خواهد شد.

 

ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا ویروس شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است