شورای آموزش و پرورش

برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش در ایوان،

برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش در ایوان،

برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش در ایوان،

 

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان به ریاست مهندس سبزی فرماندار ایوان و با حضورحجت الاسلام دکتر حیدری امام جمعه ایوان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان و دیگراعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری با محوریت طرح آجر به آجر، برگزار گردید.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان جلسه را با بررسی مصوبات قبل شروع نمود و از اجرایی شدن و پیگیری آنها در روز های گذشته خبر داد.

علیرضا پناهی خیرین مدرسه‌ساز را مجاهدان راه علم دانست که بی منت مال خود را به بهای آبادانی سرزمین خود فدا می کنند و سعادت خود را در خوشبختی و خوشحال دیدن دیگران می دانند. ایشان همچنین به رشد قابل توجه کمک خیرین در شهرستان ایوان اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری خیرین شاهد ساخت بیشتر فضاهای آموزشی در سطح شهرستان باشیم تا همه دانش آموزان این دیار در یک فضای آموزشی مناسب، استعدادهای خود را به منصحه ظهور برسانند. پناهی همچنین به نزدیک بودن بازگشایی مدارس در سال جدید و کمبود امکانات در برخی از مدارس اشاره کرد و از مدیر کل نوسازی استان خواست که با تخصیص امکانات لازم کمبودهای موجود نیز مرتفع گردد.

پناهی همچنین به رشد جمعیت در قسمت شمال شرقی شهرستان اشاره کرد و از فرماندار شهرستان و مدیر کل نوسازی مدارس ایلام خواست که با در نظر گرفتن اعتبارات لازم شاهد ساخت یک فضای آموزشی مناسب در این قسمت از شهر باشیم تا برای ادامه تحصیل دانش آموزان هیچ گونه مشکلی پیش نیاید .

 

مدیر کل نوسازی استان ایلام نیز به طرح آجر به آجر اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که خیرین با کمک های خود هرچند در حد مبالغ بسیار کم ، مارا در ساخت مدارس دیگر همراهی نمایند تا شاهد نهادینه شدن این امر خیر در بین مردم و تشویق همگان در مشارکت ساخت مدارس باشیم .

رحیمی همچنین به کلنگ زنی یک واحد آموزشی در روستای گاوسوار شهرستان ایوان اشاره کرد و قول داد که با پیگیری های مکرر ،شاهد کلنگ زنی یک واحد آموزشی دیگر در سال پیش رو به کمک خیرین مدرسه ساز باشیم .

مدیر کل نوسازی استان ایلام در ادامه به خرید تجهیزات لازم جهت شروع سال تحصیلی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که با اختصاص اعتبارات لازم کاستی های موجود مرتفع گردد.

 

حجت الاسلام حیدری در ابتدا به احادیثی از ائمه اطهار در خصوص ثواب اخروی انفاق کنندگان اشاره کرد و آنان را مجاهدان فی سبیل الله دانست که توشه ای برای دنیای اخروی خود فراهم میکنند.

  امام جمعه، در ادامه گفت: شهرستان ایوان یکی از شهرستانهای موفق در زمینه جمع آوری کمک خیرین دانست و ابراز امیدواری کرد که این کمک ها همچنان به قوت خود ادامه داشته باشد تا گامی هر چند کوچک برای آبادانی شهرستان برداشته شود.

 

فرماندارشهرستان ایوان نیز پس از استماع گفته ها، نبود مدرسه مناسب در قسمت شمال شرقی شهر و کوی مسکن مهر را یکی از معضلات شهرستان ایوان دانست که سبب گردیده اولیاء نسبت به این امر شاکی و خواستار ساخت یک واحد آموزشی در این قسمت شهر باشند.

فرماندار شهرستان ایوان، برنامه آجر به آجر را برنامه ای محرک و انگیزشی برای پای کار آمدن خیرین دانست و ابراز امیدواری کرد که با اطلاع رسانی مناسب در این خصوص، شاهد جذب کمک بیشتر خیرین باشیم. فرماندار شهرستان ایوان در ادامه تهیه زمین جهت ساخت مدرسه را از وظایف اداره مسکن و شهرسازی دانست و قول دادند که در صورت مهیا شدن زمین، با اختصاص اعتبارات لازم از محل اعتبارات شهرستان، شاهد شروع ساخت یک واحد آموزشی در منطقه کوی مسکن مهر باشیم تا گامی عملی در جهت تحقق خواسته به حق اولیای دانش آموزان این منطقه برداشته شود.

سبزی فرماندار شهرستان ایوان در پایان، آموزش و پرورش شهرستان ایوان را یکی از ارگان های موفق در سطح شهرستان دانست و قول دادند که توجه ویژه ای به این ارگان در اعتبارات شهرستانی داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است