بازدید از بازار

حضور مهندس سبزی فرماندار ایوان و مدیران شهرستان ایوان در بازار.

حضور مهندس سبزی فرماندار ایوان و مدیران شهرستان ایوان در بازار.

حضور مهندس سبزی فرماندار ایوان و مدیران شهرستان ایوان در بازار.

 

 امروز سه شنبه ۱۷ تیرماه ۹۹، از اصناف مختلف(جایگاه های سوخت، نانوایی ها، قصابی ها، فروشگاه ها و...) بازدید به عمل آمد و با تعدادی از صنوف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، وفق ضوابط، برخورد قانونی به عمل آمد.

 این بازدید به منظور کنترل قیمت کالاهای اساسی و اجناس مختلف و نیز رعایت موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت گرفت.

در حاشیه این بازدید فرماندار ایوان گفت:

 علی رغم اعلام هشدار ها و اطلاعیه های مختلف که براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به اطلاع عموم شهروندان می رسد، متاسفانه برخی از مردم به دلایل مختلف کم توجهی نموده و با عدم رعایت فاصله گذاری و نیز عدم استفاده از ماسک، سلامت خود و دیگران را به خطر می اندازند.

 وی همچنین گفت، تذکرات لازم به مراکز چاپ و نشر آگهی های ترحیم داده شده و آنان موظف به رعایت مصوبات اعلام شده از طرف ستاد بوده و از درج زمان تشییع، تدفین و خاکسپاری اموات جداً خود داری نمایند (در صورت عدم تمکین به قانون، پلمپ خواهند شد).ضمناً هیچ یک از مداحان محترم بومی و غیر بومی حق مداحی در مراسمات را نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی افزود:

 برگزاری هرگونه مراسم غم و شادی بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ممنوع است (ضمن عذر خواهی از خانواده های متوفی ها و بستگان آنان، این اقدام فقط برای حفظ سلامت عموم مردم می باشد).

علاوه بر این مسیر های منتهی به آرامستان ها مسدود بوده و مردم، بویژه در روزهای پنج شنبه و جمعه در آن مکان ها حضور نیابند.

وی همچنین گفت:

دفاتر ثبت عقد و ازدواج، موظف اند در هنگام تشریفات عقد، حداقل حضور خانواده ها را رعایت نمایند (ضمن پوزش از زوج های جوان، انتظار داریم که آن عزیزان در آغاز زندگی مشترک، با برگزاری یک مراسم ساده و بدور از تجمعات، مسئولیت اجتماعی خویش را ایفا نمایند.

وی در ادامه گفت:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا بسیار نگران کننده است و بر اساس نظر کارشناسان، در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی، عدم رعایت فاصله گذاری، و نیز عدم استفاده از ماسک، بسیار خطر آفرین خواهد بود. لازم به ذکر است که اکیپ گشت و نظارت به صورت مستمر در شهرستان فعال می باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است