روز خبرنگار

برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ایوان،

 برگزاری جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ایوان، 

 

به مناسبت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، جلسه ای به ریاست مهندس سبزی فرماندار و با حضور خبرنگاران شهرستان ایوان، در محل فرمانداری تشکیل گردید.

"امیدعلی سبزی" فرماندار ایوان: در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبر به سبب اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردم و انعکاس خدمات نظام و دولت جایگاه قابل احترام و ویژه ای نزد همگان دارند.

 

 وی افزود: خبرنگاران سفیران عرصه اطلاع رسانی هستند که در این خصوص باید بر پایه اصل راستی و درستی به رسالت خطیر اطلاع رسانی خود در جامعه عمل کنند.

 

 فرماندار ایوان تاکید کرد: اگر نقدها منصفانه، سازنده و پیش برنده باشد از آنها استقبال می شود و هر جا دولت خدماتی ارایه می کند باید مردم اطلاع داشته باشند که این از رسالت اصلی خبرنگاران است.

 

 سبزی گفت: اگر قلم ها برای رضای خدا بنویسند، دارای آثار و برکات بسیاری هستند و بطور قطع منجر به خیر و برکت و اصلاح امور می شوند و این همان هدفی است که خبرنگاران باید دنبال کنند.

 سبزی تأکید کرد: یکی از پروژهای خوب سطح شهرستان آبیاری دشت زرنه است که الحمدالله پیشرفت خوبی را شاهد بودیم بطوری که رضایتمندی کشاورزان را شاهد هستیم.

 

 وی بیان داشت: تکمیل کنارگذر ایوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان است که در این راستا امسال ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 تمام مدیران شهرستان بدون استثنا موظف و مکلف اند تمام فعالیت های حوزه کاری خود را در اختیار خبرنگاران قرار دهند و پاسخ گوخبرنگاران باشند و هیچ عذر و بهانه ای در این راستا پذیرفته نیست. 

سبزی فرماندار ایوان، خبرنگاران را مشاور و امین خود دانستند، اظهار داشت: انعکاس منصفانه اخبار توسط خبرنگار آن باعث پیشرفت کارهای فراوانی درسطح شهرستان شده است.

 در این جلسه خبرنگاران به بیان دیدگاه و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و از فرماندار خواستند که ادارات باخبرنگاران شهرستان در زمینه های مختلف کاری همکاری داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است