ستادمبارزه با ویروس کرونا

مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستاے مقابله با ستادڪرونا در شهــرستان ایوان،

مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستاے مقابله با ستادڪرونا در شهــرستان ایوان،

 مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستاے مقابله با ستادڪرونا در شهــرستان ایوان در مـــورخ ۹۹/۰۹/۰۷ به شــرح ذیل.

 

۱ - بازدیــد تیم اول (فـرماندار، شهـردار، رئیس شبڪه بهداشت و درمان، رئیس صمت) از قــصابے ها(6مورد)، مــرغ فــروشے ها (11 مورد)، نانوایے 6 واحد فــروشگاه هاے مـوادغـذایے و ...

✔️ اعــزام تیـم هاے گشـت و نـظارت با حضــور فـرماندار ایوان، مدیرشبڪه بهـداشت و درمان، شهــردار ایوان و ڪارشناسان بهداشت و محیــط در ســطح شــهر و بازدید از اصـناف مختـلف به منظــور نظارت و ڪنتــرل رعایـت پـروتڪل هاے بهداشتے و همچـنین نظارت بر وضعیـت قیـمت اجنـاس مختـلف.

 

۲ - بازدیــد از صنـوف مختـلف در بخــش هاے تابـعـه(مرڪزے و زرنه) با حضــور بخشداران بـراے رعایــت پــروتڪل هاے بهــداشتـے.

 

۳ - تـداوم اجــراے مــحدویت و ممنـوعیت خــودرهـاے با پــلاڪ غــیر بومے به داخــل شــهرستان و همـچـنین انسداد برخے مسیر هاے منتـهے به مناطق تفـریـحے براے جــلوگیــرے از حضــور مــردم در طبیـعت.

 

4- بازدید از صنـوف مختــلف در قالب یڪ تیم بازرسـے و نظارت(تیـم دوم)، با حضــور معـاون عمــرانے فــرماندار، نماینده شبـڪه بهـداشت و درمـان، اداره صمــت و ... از صنــوف مختلـف و نـظارت مســـتقیم بر شیــؤه نامه هاے بــهداشتے و همـچنین نــظارت برقیــمت ڪالاها، ڪه به 4 واحـد مرغ فروشــے تذڪرات لازم ارائه گردید.

 

۶ - بازدیـد فرماندار و هیئت همــراه از 8 مورد میـوه فـروشـے هاے ســطح شهـر ایوان و همـچنین شهـر زرنه .

اغلـب فـاقد اتیڪت درج قیـمت بودند ڪه تذڪرات لازم داده شـد.

تفاوت قیمـت برخے از اقـلام میـوه وجـود داشت ڪه مقـرر گـردید از طریق اداره صمت شهرستان پیگیــرے لازم به عمل آید.

رعایت پروتڪل ها توسط فروشنـده گان قابل قبــول بود.

 

۷ - بازدید فــرماندار و هیئــت همــراه در سطــح شهــر از جــایگاه هاے تــوزیع ســوخت(پمپ بنزین و CNG)، پروتڪل ها از سوے اغلـب مـردم رعایـت مے شد و مشڪل خاصے وجــود نداشت.

 

۸ - اعــزام اڪیپ گشت و نـظارت (تیـم سوم گشت و نظارت )با حضـور نماینده فــرماندار و برخے ازمـدیران شهرستان، در دو نوبـت (صبـح و عـصر)، ڪه از 4 واحـد نانوایے و 13 واحد صنفے و نیز از 6 واحـد میـوه فروشے بازدید به عمـل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است