ستادمبارزه با ویروس کرونا

مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستاے مقابله با ویروس ڪرونا در شهــرستان ایوان در مـــورخ ۹۹/۰۹/۰۸.

مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستاے مقابله با ویروس ڪرونا در شهــرستان ایوان در مـــورخ ۹۹/۰۹/۰۸.

مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستاے مقابله با ویروس ڪرونا در شهــرستان ایوان در مـــورخ ۹۹/۰۹/۰۸ به شــرح ذیل.

 

۱ - بازدید میــدانے فــرماندار ایـوان و هیئت هــمراه از چند واحـد تولیــدے و ڪارگاهے، ڪه در این بازدید فــرماندار ایوان، تأڪید نمود براے حفـظ سـلامت ڪارگـران و پرسنــل آن واحــدها، رعایـت پروتڪل ها و شیؤه نامه هاے بهــداشتے، از ضــروریات مے باشد.

 

۲ - اعــزام تیــم هاے گشــت و نظارت در مرڪز شــهرستان و بخــش هاے تابــعه با حضور نماینـده فــرماندار، بخشــداران و مدیــران ادارات مرتبط.

 

۳ - تـداوم اجــراے مــحدودیت و ممنـوعیت تردد خــودروهـاے با پــلاڪ غــیر بومے به داخــل شــهرستان.

 

۴ - تشڪیل جلسه قــرارگاه مقـابـله با ڪرونا(طــرح شهــید حـــاج قاســـم سلیمـــانــے) روز شـــنبه مــورخ ۹۹/۰۹/۰۸ در محـل فــرماندارے به ریاست فـرماندار ایـوان و با حضــور فــرماندهے سپــاه ناحیــه ایوان، مدیـــران ادارات مرتبـط و همـچـنین اصحــاب رســانه و ادمین ڪانال هاے تلــگرامے، در راستـاے هماهنــگے بیشــتر و ارائــه آمــوزش ها و راهڪارهاے اجـراے این طــرح توســط ڪارشناسان شبڪه بهداسـت شهرستان.

 

۵ - اخـذ تعــهد ڪتبے از خـانواده متــوفے(۱) مـورد در قالب ڪمیته تخصصے مدیــریت دفن امـوات، مبنے برعــدم برگــزارے هــرگونه مراسم.

 

۶ - تشـڪیل جلســه ستـاد تنظــیم بازار شهـرستان به ریاست فـــرماندار ایوان و جمــعے از مدیران عضـو این ڪارگروه، در محــل فـرمانـدارے، در راستــاے نـظارت مستقـیم بر قیـمت ڪالاها، شیـؤه نامــه ها و پروتڪل هاے بهداشتے در اصنـاف مختـلف بــازار.

 

۷ - بازدیــد میـــدانے بخــشداران(مـرڪزے و زرنه) از نانــوایے ها و فــروشگاه هاے مواد غــذایے و ...در ســطح بخـش هاے تابــعه.

 ✔️ با توجـه به بازدیــدها و حضــور مســتقیم فـــرماندار در محــل، خوشبـختــانه اڪثریت واحــدها، شــیؤه نامه ها و پروتڪل هاے بهداشتے را به خــوبے رعایت نمودند.

 

۸ - تــداوم بازدیــد از قــصابے ها، فــروشگاه هاے مـوادغـذایے، مــرغ فــروشے ها و ...

✔️ اعــزام تیـم گشـت و نـظارت در راستــاے اجـراے مصـوبات قـرارگاه عمــلیاتے ستــاد استــانے مبــارزه با ڪرونا و به تبـع آن فعـالیت ڪمیته نـظارت بر اصنـاف باحضـور معــاون عمــرانے فــرماندار، شهــردار ایوان، رئیــس اداره صمـت، اداره اماڪن و نماینـده اصنـاف در ســطح شــهر و بازدید از صنـوف مختـلف به منظــور نظارت و ڪنتــرل شـیؤه نامــه هاے بهداشتی.

 

۹ - بازدید فـــرماندار و هیئت همــراه در ســــطح شهـــر از جایگاه هاے تــوزیع ســوخت.

 

۱۰ - اهــم فعـالیت هاے شبڪه بهداشت و درمان شهـرستان(واحد بهداشت محیط و حرفه اے)، در مــورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ در راستاے مصـوبات ستاد ڪـرونا و وضـعیت شهـرستان و اعـلام محدودیت هاے گــروه شغـلے (۳ و ۴) به شـرح ذیل مے باشد:

✔️ بازدید ڪارشناسان بهـداشت محیـط و حـرفه اے در نوبـت صبـح از ۱۸ مرڪز تهیـه و توزیـع مـواد غـذایے، ۴ مــورد نانـوایے، ۳ مـورد قصـابے.

— بازدیـد ڪارشناسان بهـداشت محیـط و حـرفه اے در نوبت صبـح از ۲ دفتـر خدمات پیشـخوان دولت.

— نـظارت ڪارشناسان از صنـوف و رصد میـدانے در سطـح شهـر ایوان، زرنـه و روستــاهاے تابعــه.

— نمـونه بـردارے میڪروبے آب شــرب شهـرے و روستـایے ۴ مــورد.

— انجـام ڪلرسنـجے مطلــوب ۳ مــورد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است