نظارت براجراے پروتڪل هاے بهداشتے

اقـدامات صـورت گرفتــه در شهـرستـان ایوان،

اقـدامات صـورت گرفتــه در شهـرستـان ایوان،

 مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفته در راستــاے اجراے نمودن شیؤه نامه ها و پروتڪل هاے بهداشــتے در شهــرستان ایوان، در مـــورخ ۹۹/۰۹/۰۹ به شــرح ذیل.

 

۱ - حضــور میدانے فــرماندار، شــهردارایوان، مدیرشبڪه بهداشت و درمان و رئیس اداره صمت در ســـطح شهــر و نظارت برقـیمـت ڪالاهاے اساسی و همچـنین نظارت بر رعایت پروتڪل هاے بهـداشـتے.

 

۲ - بازدید فـــرماندار و هیئت همــراه در ســــطح شهـــر از جایگاه هاے تــوزیع ســوخت.

 

۳ - تـداوم اجــراے مــحدودیت و ممنـوعیت تردد خــودروهـاے با پــلاڪ غــیر بومے به داخــل شــهرستان.

 

۴ - اعــزام تیــم هاے گشــت و نظارت در مرڪز شــهرستان و بخــش هاے تابــعه با حضور نماینـده فــرماندار، بخشــداران و مدیــران ادارات مرتبط.

 

۵ - تشڪیل جلسه قــرارگاه مقـابـله با ڪرونا(طــرح شهــید حـــاج قاســـم سلیمـــانــے) روز یڪشـــنبه مــورخ ۹۹/۰۹/۰۹ در محـل فــرماندارے از طـریق ویدئو ڪنفـرانس به ریاست استاندار محتــرم و در شهرستان با حضور فرماندار ایوان، فــرماندهے سپــاه ناحیــه ایوان، مدیـــران ادارات مرتبـط.

 

۶ - اخـذ تعــهد ڪتبے از خـانواده متــوفے(۱) مـورد در قالب ڪمیته تخصصے مدیــریت دفن امـوات، مبنے برعــدم برگــزارے هــرگونه مراسم.

 

۷ - بازدیــد میـــدانے بخــشداران(مـرڪزے و زرنه) از نانــوایے ها و فــروشگاه هاے مواد غــذایے و ...در ســطح بخـش هاے تابــعه.

 ✔️ تأڪید بخشــداران بر صنوف مختلف بر اجــراے شــیؤه نامه ها و پروتڪل هاے بهداشتے.

 

۸ - تــداوم بازدیــد از فــروشگاه هاے مـوادغـذایے،قصــابے ها، مــرغ فــروشے ها و ...

✔️ اعــزام تیـم گشـت و نـظارت در راستــاے اجـراے مصـوبات قـرارگاه عمــلیاتے ستــاد استــانے مبــارزه با ڪرونا و به تبـع آن فعـالیت ڪمیته نـظارت بر اصنـاف با حضـور معــاون عمــرانے فــرماندار، شهــردار ایوان، رئیــس اداره صمـت، اداره اماڪن و نماینـده اصنـاف در ســطح شــهر و بازدید از صنـوف مختـلف به منظــور نظارت و ڪنتــرل شـیؤه نامــه هاے بهداشتی.

 

۹ - اهــم فعـالیت هاے شبڪه بهداشت و درمان شهـرستان(واحد بهداشت محیط و حرفه اے)، در مــورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹، با هدف تشدید و نـظارت بر وضعیت بهداشتے مراڪز و اماڪن حسـاس در سطـح شهــر و روستــا ها و پیشگیرے از وقـوع این بیمــارے به شـرح ذیل مے باشد:

↩️ ۱ - بازدیـد از تعـداد ۱۵ مـورد مڪان تهـیه و تـوزیع مـواد غـذایے.

۲ - بازدیـد از امـاڪن عمــومی ۴ مــورد.

۳ - شرڪت ڪارشناسان بهـداشت حـرفه اے در وبیـنار مـرڪز بهـداشت استان.

۴ - ارسال ۴ مـورد نمـونه مواد غـذایے به استان.

۵ - بــرگـزارے جلســه با محــوریت پیشگیـرے از بیــمارے (ڪؤوید ۱۹) درطــرح شهــید حـاج قاســـم سلیمــانے با حضـور نماینـدگان ادارات

۶ - بازدیـد از ڪـارگـاههـاے بهـداشت حــرفه اے ۷ مــورد شـامل: جایگاه بنزین، تعویض روغنی، ترمینال و ...

۷ - ۱۰ مــورد ڪلـر سنجـے مطلــوب

↩️ در این بازدیـد نحـوه اجـراے دستــورالعـمل هاے بهــداشتے از جمـله تهـویه مناسب، تأمیـن مــواد ضـدعفـونے و فاصــله گـذارے فیـزیڪے منـاسب، استفــاده از ماسڪ و... بررسـے و مــورد تأڪـید قــرار گرفــت.

لازم به ذڪر است؛

 ڪه ۹۵ درصـد متصـدیان از ماسڪ و مواد گنــدزدا استفــاده نمـودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است