نظارت براجراے پروتڪل هاے بهداشتے

اقــدامات صــورت گــرفته در شهـرستان ایوان،

اقــدامات صــورت گــرفته در شهـرستان ایوان،

اقــدامات صــورت گــرفته در شهـرستان ایوان،

 

مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفتــه در راستــاے اجــرایے نمــودن مصــوبات ستــاد ڪــرونا و اجــراــے طــرح شهــید حــاج قاســم سلیــمانـے در شهــرستان ایوان، در مـــورخ ۹۹/۰۹/۲۹ به شــرح ذیل،

 

۱ - اطـلاع رسـانــے به عمــوم مـردم از طـریق فضـاے مجــازے بـراے رعـایت پروتڪـل ها و تأڪـید بر عـدم برگـزارے هـرگـونه مـراسـم عـزا و شـادے.

 

۲ - تـداوم اعـزام تیــم هاے گشــت و نظارت در مرڪز شهـرستان و بخـش هاے تابــعه با حضــور نمایــنده فـرماندار، بخشـداران و مدیـران ادارات عضـو ســـتاد، جهت رعـایت پـروتڪل ها و شـیوه نامـه هاے بهـداشـتـے.

لازم به ذڪـــراســـت؛

 👈 در این بازدیـدها و برنامــه ها بر نحـوه اجـراے دستـورالعـمل هاے بهـداشتــے از جمــله نصب تهــویه منـاسب، تأمیـن مـواد ضـدعـفـونے کننده و فاصـله گـذارے فیـزیڪے منـاسب، استفــاده از مـاسڪ و... مورد تأڪید قــرار گــرفت.

 

۳ - اهـم فعـالیت هاے شبڪه بهـداشت و درمان شهرستان( تیـم نظارتـے شهــید حـاج قاســم سلیــمانے)، توســط ڪارشناسان بهـداش و محیــط و حــرفه اے، در تاریـخ ۹۹/۰۹/۲۹ در سطـح شهـرستان ایوان به شـرح ذیل.

الف - بازدیـد از مـراڪـز تهـیه، تـوزیع و فـروش مــواد غـذایـے: ۱۴ مــورد شـامل( رستوران، سـوپرمارڪت، فـروشـگاه بـزرگ، مـرغ و قصـابـے)

ب - ڪـلرسنـجـے روزانه ۲۴ مــورد ڪـه مطلـوب بـودند.

پ - توصیـه به مسـئولین مـراڪز در جلسـه بـلایا در خصـوص همـراهـے ڪارشنـاسان بهـداشت محیـط و حـرفه اے شبـڪه به همـراه تیـم مـراقبـت مـراڪز حـداقل یڪـبار به منـزل افـراد ڪـرونا مثـبت.

ت - بازدیـد از بانڪـ ها و ادارات ۱۲ مــورد همـچـنین آمـوزش و نصـب اپلیڪیشن استـفاده از ماســڪ.

ث - نمـونه بـردارے از مــواد غـذایـے ۴ مــورد.

ج - بازدیـد از خـانه بهـداشت اندیـشه.

چ - بازدیـد از ڪارگاههـاے حــرفه اے( سنــگ بـرے و جــایگاه بنــزین).

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است