نظارت براجراے پروتڪل هاے بهداشتے

اقـدامات صــورت گــرفته در شهــرستان ایوان،

اقـدامات صــورت گــرفته در شهــرستان ایوان،

 اقـدامات صــورت گــرفته در شهــرستان ایوان،

 

 مهـمتــرین اقــدامات صــورت گــرفتــه در راستــاے اجــرایے نمــودن مصــوبات ستــاد ڪــرونا و اجــراے طــرح شهــید حـاج قاســم سلیــمانـے در شــهرستان ایوان، در مــورخ ۹۹/۱۰/۱۲ به شــرح ذیل،

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

✅ ۱ - بازدیـد فـرماندار ایـوان و هیئـت همــراه از محـل برگــزارے هشتمـین آزمـون استخـدامـے دستـگاه هاے اجـرایــے دولـتـے در شـهرسـتان ایـوان،

👈 در این بازدیـد فــرماندار ایوان ضمن بازدید، تأڪیدات لازم در خصــوص رعـایت شـیـوه نامــه هاے و پروتڪــل هاے بهـداشـتـے ارائــه نمودنــد.

   

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

  ✅ ۲ - اطـلاع رسـانـے به عمــوم مــردم براے عـدم حضـور در آرامسـتان ها در روزهـاے پایانـے هفـته از طـریق فضـاے مجــازے.

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

✅ ۳ - بازدید فـرماندار از آرامستان حاجـے حاضر.

(بـراسـاس بـرنامـه زمـان بنـدے، مدیـران شهـرستان به صـورت ڪشیڪ در روزهـاے پنـج شنبـه و جـمـعـه در محـل آرامستـان ها مستـقر و بـراے عـدم حضـور مـردم در آن محـل ها تـلاش مے نمـاینـد). 

👈 ضمنـاً هر هفـته، تعــدادے از بـزرگان و ریش سفیـدان هـم مسئـولین را در این زمیـنه همـراهے مے نمـاینـد.

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

✅ ۴ - تـداوم اعـزام تیــم هاے گشــت و نظارت در مرڪز شهـرستان و بخـش هاے تابــعه با حضــور نمایــنده فـرماندار، بخشـداران و مدیـران ادارات عضـو ســـتاد، جهت رعـایت پـروتڪل ها و شـیوه نامـه هاے بهـداشـتـے.

لازم به ذڪـــراســـت؛

 👈 در این بازدیـدها و برنامــه ها بر نحـوه اجـراے دستـورالعـمل هاے بهـداشتــے از جمــله نصب تهــویه منـاسب، تأمیـن مـواد ضـدعـفـونے کننده و فاصـله گـذارے فیـزیڪے منـاسب، استفــاده از مـاسڪ و... مـورد تأڪید قــرار گــرفت.

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

✅ ۵ - اهـم فعـالیت هاے شبڪه بهـداشت و درمان شهرستان( تیـم نظارتـے شهــید حـاج قاســم سلیــمانے)، توســط ڪارشناسان بهـداش و محیــط و حــرفه اے، در تاریـخ ۹۹/۱۰/۱۲ در سطـح شهـرستان ایوان به شـرح ذیل.

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

✅✅ گـزارش عملڪـرد تیـم نظارتے شهـید حاج قاسـم سلیـمانے توسـط ڪارشناسان بهـداشت محیـط و حـرفه اے و نیـروهاے هـلال احـمر در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۲.

✅🔸️بازدید چنـدین مـورد اماڪـن تهـیه و تـوزیع مـواد غـذایے و آمـوزش هاے لازم در زمیـنه رعایـت پروتڪل هاے بهـداشتے از قبـیل گنـدزدایے و ضـد عفـونے و رعـایت فاصـله گـذارے اجتـماعـے و استـفاده از ماسـڪ به متـصدیان و مشـتریان داده شـد. 

 ✅🔸️حضـور در آرامستان حاجـے حاضـر و جلـوگیـرے از ورود خـودرو و تجـمع مـردم به آنـجا

✅🔸️حضـور ڪارشناسان بهـداشت محیـط وحـرفه اے و مراقبـین سـلامت در حـوزه هاے امتـحانـے آزمـون استخـدامی هنـرستان دڪتر حسـابـے و دبیـرستان خدیـجه ڪبرے و ۰۰۰۰ (تب سنـجے، اندازه گیـرے سطـح اڪسیـژن خـون داوطلـبان، نظـارت بر وضعـیت تهـویه سـالن، ڪنتـرل فاصـله فیـزیڪے صنـدلےها، قـراردادن موڪت آغشـته به مـواد گنـدزدا در درب ورودے سـالن امتـحان، ممـانعـت از تجـمع داوطلـبان در قبـل و بعـد آزمـون، الـزام داوطلـبان و عـوامل اجرایـے آزمـون به استـفاده از ماسڪ، گنـدزدایے سـالن امتـحان بعد از پایان آزمـون) از مهمـترین اقـدامات ڪارشناس بهـداشت محیـط و مراقبـین سـلامت درحـوزه امتحـانـے بود.

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

✅✅ پیگیـرے هاے مڪرر بهـورز خـانه بهـداشت چهـارملـه در روز جمـعه مـورخ ۹۹/۱۰/۱۲،

✅🔸 نمـونه گیـرے از فـرد مشڪوڪ به ڪـرونا واطـرافیانش به تعـداد ۷ مـورد رپیـد تسـت و ۱ مـورد pcr گرفتـه شـد ڪه نتیـجه رپیـدتست ۸ مــورد منـفـے بـود، سپس با حضــور ڪارشناسان بـراے رهگیـری به منـزل فـرد دیگـر مشڪوڪ به ڪرونا ڪه روز قبـل از بیمارسـتان ترخیـص شده و در بیـمارسـتان در تاریـخ ۹۹/۱۰/۱۲ نمـونه ے pcr گرفتـه شــد و مراجـعه و از او و اطـرافیانش تعـداد ۲ مـورد رپیـد تسـت و ۱ مـورد pcr گرفتـند ڪه نتیـجه رپیـد تسـت فـرد مشڪوڪ ترخیـص شـده مثـبت و بقـیه مـنفـے شـد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است