پیام تسلیت

✳️ امیـدعلـے سـبزے فـرمانـدار شـهرستان ایوان در پیـامـے سـالـروز شـهادت زنان شهـیده را تسلیـت گفـت.

✳️ امیـدعلـے سـبزے فـرمانـدار شـهرستان ایوان در پیـامـے سـالـروز شـهادت زنان شهـیده را تسلیـت گفـت.

 

✳️ امیـدعلـے سـبزے فـرمانـدار شـهرستان ایوان در پیـامـے سـالـروز شـهادت زنان شهـیده را تسلیـت گفـت.

 

🖊 به گـزارش روابـط عمـومـے فـرمانـدارے شـهرستان ایـوان، متـن پیـام به ایـن شـرح اسـت:

 

   🌷🌷 بسـم رب الشـهداء و الصـديقـين 🌷🌷

 

وَلَا تَحْـسَبَنَّ الَّـذِينَ قُتِـلُوا فِـے سَبِيـلِ اللَّهِ أَمْـوَاتًا بَلْ أَحْيَـاءٌ عِنْـدَ رَبِّهِـمْ يُـرْزَقُـونَ

 

🌷 ڪسانـے را ڪه در راه خـدا ڪشتـه شـده‌اند مـرده مپنـدار، بلڪه زنـده‌انـد و نـزد پـروردگـارشـان به ایشـان روزے مےدهنـد. 🌷

(سـوره آل عمــران آیـه ۱۶۹)

 

 

 🇮🇷 زنان شهـیده نمـاد مقاومـت و ایسـتادگـے در مقـابل دشمـنان اسـلام و انقـلاب هستـند و نقـش بانـوان در دوران انقـلاب و دفـاع مقـدس و پـس از آن بسیـار پـر رنگ و حـائز اهمـیت بـوده اسـت. و نسـل جـدید نیازمنـد آشنـایـے با آن قهـرمانان اسـت، فـرهـنگ ایثـار و شـهادت در فضـاے جامعـه جـارے و سـارے اسـت و شهـداے زن نشـان دادنـد ڪه در راه آرمـان هـاے انقـلاب و نـظام تا پاے جـان مـے ماننـد.

 

🇮🇷 زنان پرچـم داران اسـلام و اسـوه هاے صبـر و استـقامت در تـمامـے عـرصه هاے مختـلف اجتـماعـے، سـیاسـے و فـرهنـگــے انـد. زنان شهـیده ما و همـچـنـین زنـان و دختـران امـروز جامـعـه، الگـویشـان فاطـمه زهـرا (س) و دخـت گـرامـے اش حضـرت زینـب ڪبـرے (س) بـوده و خـواهـد بـود.

 

🇮🇷 اینجـانب به مقـام والاے همـه شهـدا به ویـژه شهـداے زن شـهرستان ایـوان اداے احتـرام نمـوده و یاد و خاطـره ایثـارگرے آنان را گـرامـے مـے دارم. و از درگاه ایـزد منـان براے خـانواده هاے محتـرم و معـزز شـهدا، جانبـازان و آزادگـان سـلامتـے و سـربلنـدے از خـداونـد مـنان خـواستـارم.

 

🇮🇷 اینڪ ڪه به دلیـل شـرایط ناشـے از وجـود ویـروس ڪرونا، توفیـق برگـزارے و شـرڪت حضـورے در مـراسـم یادواره شهـیدان گرانقـدر، از همـه ما سلـب گردیـده، از محضـر همـه خـانواده هاے معظـم شـهداء و بویـژه خـانواده محتـرم شهـیده زن در شـهرستان ایوان پـوزش مـے طلبـم و از درگاه خـداوند بـزرگ شفـاعـت شهـیدان را براے همـگان آرزو دارم.

 

🇮🇷 در پایـان؛ از همـه دسـت اندڪاران برگـزارے یادواره شـهدا به صـورت مجـازے، بویـژه از مدیـر ڪل محتـرم بنیاد شهـید و امـور ایثارگـران استـان جنـاب تولیـده، مدیـر محتـرم بنیـاد شهـید و امــور ایــثارگران شـهرستان جنـاب رستـمـے و همـه همـڪارانشـان تقـدیر و تشڪر مے نمـایـم.

 

               🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 

                         با احتــرام 

                     امیــدعلــے ســبزے 

                فـرمانـدار شـهرستـان ایوان

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است