تشریح عملکرد و اقدامات دولت در شهرستان ایوان

کارخانه نورد ایوان فعالیت خود را از سر می گیرد.

کارخانه نورد ایوان فعالیت خود را از سر می گیرد.

کارخانه نورد ایوان فعالیت خود را از سر می گیرد.

 

 فرماندار ایوان گفت: کارخانه نورد این شهرستان که بدلیل اختلاف بین شرکا بیش از یک سال تعطیل بوده، با رایزنی های انجام شده نیمه دوم فروردین ماه با اشتغالزایی ۵۰ نفر فعالیت دوباره خود را از سر می گیرد.

 

امید علی سبزی اظهار داشت: عملیات اجرایی کارخانه نورد ایوان به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع میلگرد آجدار فولادی در منطقه غرب کشور با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن و تولید شمش به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن سالانه در سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی با اشاره به علت تعطیلی این کارخانه افزود: علت اصلی تعطیلی این کارخانه اختلاف بین سهامداران و زیاده خواهی هایی است که در بخش خصوصی بین شرکا اتفاق افتاده است.

 

فرماندار ایوان تاکید کرد: رایزنی های بسیاری با مسئولان ذیربط برای رفع مشکل و ایجاد تفاهم بین شرکا انجام شد که سرانجام این مهم به نتیجه رسید و با تعیین و تکلیف تمام بدهی های این کارخانه هم اکنون هیچ گونه مشکلی در زمینه راه اندازی این واحد تولیدی بزرگ وجود ندارد.

 

سبزی یادآور شد: زیرساخت های عمرانی این کارخانه به طور کامل به اتمام رسیده و تمام تجهیزات نیز از کشور هند خریداری شده و از ابتدای سال جاری نصب آنها آغاز می شود.

 

وی اضافه کرد: در کنار این کارخانه، تولید شمش مورد نیاز کارخانه میلگرد نیز وجود دارد و به جای خرید شمش از بیرون از خود شهرک تامین می شود.

 

فرماندار ایوان ادامه داد: این کارخانه بعنوان بزرگترین کارخانه استان در ۲ فاز با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان سهم قابل توجهی در اشتغال دارد و راه اندازی آن بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است