ستاد انتخابات استان در شهرستان ایوان

برگزاری جلسه ستاد انتخابات در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد انتخابات در شهرستان ایوان،

‍ برگزاری جلسه ستاد انتخابات در شهرستان ایوان،

 

جلسه ستاد انتخابات در شهرستان ایوان به ریاست مهندس فتاحی سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام و دیگر اعضاء ستاد انتخابات استان، مهندس سبزی فرماندار ایوان و مجموعه کارکنان فرمانداری، در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل گردید.

 

در ابتدای این جلسه مهندس سبزی فرماندار ایوان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان ایوان را ارائه داد. 

 

 معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: انتخابات تزریق خون در کالبد نظام جمهوری اسلامی است و مظهر تجلی و اراده مردم و دخالت در تعیین سرنوشت خود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ایوان، الیاس فتاحی در ستاد انتخابات استان در ایوان اظهار داشت: انتخابات مهمترین رخداد و رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ و مهمترین، اساسی ترین و تعیین کننده ترین مسئله حال حاصر کشور است که از جایگاه و اهمیت ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه انتخابات مایه شکست دشمن و مصونیت بخشی نظام است، گفت: انتخابات یکی از میدان های مهم همبستگی، زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است به گونه ای که همواره مورد طمع دشمنان بوده و به واسطه اهمیت ذاتی اش پیش از همه حوزه ها نگاه ها راج به خود جلب کرده است.

وی افزود: انتخابات یکی از مستحکم ترین دژ ها در مقابل هجمه و بدخواهی مستکبران و مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است که برای ما، نظام ما و انقلاب ما بسیار مهم و حیاتی است.

معاون سیاسی با تأکید بر اصل بی طرفی، قانونمداری و مشارکت حداکثری در انتخابات خواستار تلاش، جدیت و دقت عوامل برگزاری در فرایند انتخابات به منظور تضمین سلامت و امنیت انتخابات شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در استان، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، شمارش معکوس انتخابات آغاز شده، امیدوارم که با استفاده از ظرفیت کمیته اطلاع رسانی، زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم آید.

الیاس فتاحی با تأکید بر برنامه ریزی، آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای انتخابات، خواستار ارائه راهکارهای لازم جهت برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات شد.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی فراهم است برهمکاری، هم افزایی و هماهنگی بیشتر در راستای برگزاری باشکوه تر انتخابات تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشارکت بالا و آگاهانه مردم ایوان در انتخابات ادوار گذشته، گفت: شهرستان ایوان دارای مردمانی فهیم، با دانش و فرهنگ است که همواره در ایام انتخابات مشارکت سیاسی بالایی را داشته اند و همواره وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده اند.

فتاحی در پایان با بیان اینکه ویروس کرونا بخشی از انرژی و توان اجرایی دستگاه ها را گرفته ولی همچنان تعامل، همفکری و همگرایی خوبی در سطح شهرستان وجود دارد که این مهم حاصل زحمات فرماندار، امام جمعه، اعضاء شورای تأمین، شورای اداری و همه دست اندرکاران شهرستان است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است