روز خبـرنگار

❇️ پیـام فـرمانـدار شـهرستان ایوان به مناسبـت روز خبــرنگـار.

❇️ پیـام فـرمانـدار شـهرستان ایوان به مناسبـت روز خبــرنگـار.

 

     ❇️ پیـام فـرمانـدار شـهرستان ایوان به مناسبـت روز خبــرنگـار.

 

🔰 فـرمانـدار شـهرسـتان ایوان، در پیـامـے فـرارسیـدن ۱۷ مـرداد مـاه « روز خبــرنگار » را گرامیـداشـت.

 

🖊 به گزارش روابـط عمـومـے فـرمانـدارے شـهرستان ایوان، متـن پیام امیـد علـے سـبـزے به شـرح ذیل اسـت؛

 

    🌸🌸 «بِسْـمِ اللهِ الرَّحْـمَنِ الرَّحِیـمِ» 🌸🌸

 🇮🇷🇮🇷 درود بر هنـرمنـدانـے ڪه حرمـت قلـم و دانسـتن را گـرامـے مـےدارنـد و قـدرت اندیـشه، توان نوشـتن و مجـال گفـتن را جـز در مسـیر حق و حقیـقت به ڪار نمـے‌گیـرند.

 

🌹 خبـرنگـاران، قاصـدان امیـن و راویان صـدیق اطـلاعات و اخبـارند ڪه بـے قـرار بر مـدار رویـدادها و حـوادث مـے ڪاوند تا جـان هاے تشـنه دانستن سـیراب شـوند.

جـریان زنده اطـلاعات با تڪیـه بر صـداقـت، صـراحـت و شـجاعـت خبـرنگـار در شـریان هاے حـیاتـے جامـعه به گـردش در مے آیـد و شـناخت و آگاهـے اهـل زمـان را افـزون تر مـے ڪـند.

 

👈👈 اینـجانـب ضـمن گرامیـداشت یاد و خاطـره شـهداے اصـحاب رسـانه به ویـژه شهـید محـمود صـارمـے و تبـریڪ این روز به هـمه خـبرنـگاران، عڪاسـان، اصحـاب رسـانه و خانـواده بـزرگ مطبـوعات و فعـالان عرصـه اطـلاع رسـانے در اسـتان ایلام و شـهرسـتان ایوان، از توجه و اهتـمام ویـژه اصـحاب رسـانه در انعڪـاس اخـبار و اطـلاع‌ رسـانـے فـعالیـت‌ها و خـدمات دولت و نظام ‌تشڪـر و قـدردانـے نمـوده، از درگاه خـداوند متـعال براے همـگان سـلامتـے و توفیـق روز افـزون مسـألت مے نمـایـم.

 

⬅️⬅️ در پایان یاد و خاطـره خبـرنگـاران فقـید اســتان ایــلام مـرحـومـان؛ حاج پـژمـان مـهدوے فـر، حـاج سـامـے شـهـبازے و امـید ولـےبیـگـے ڪه جان عـزیـز خـود را در این ایام بیـمارے ڪرونا را از دسـت دادند، گـرامـے مـے دارم.

 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

                       امیـدعلے سـبزے

                 فـرمانـدار شـهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است