سالروز ورود آزادگان سـرافراز

✅ پیام فـرمانـدار شـهرسـتان ایوان به مناسبـت سـالروز ورود آزادگـان سـرافـراز به میـهن اسـلامـے.

✅ پیام فـرمانـدار شـهرسـتان ایوان به مناسبـت سـالروز ورود آزادگـان سـرافـراز به میـهن اسـلامـے.

 

     ✅ پیام فـرمانـدار شـهرسـتان ایوان به مناسبـت سـالروز ورود آزادگـان سـرافـراز به میـهن اسـلامـے.

 

❇️ فـرمانـدار شـهرسـتان ایوان، در پیـامـے فـرارسیـدن ۲۶ مـرداد مـاه « سـالـروز بازگشـت آزادگـان به میـهن اسـلامے » را تبـریڪ گفـت.

 

🖊 به گزارش روابـط عمـومـے فـرمانـدارے شـهرستان ایوان، متـن پیام امیـد علـے سـبـزے به شـرح ذیل اسـت؛

 

   🌸🌸 « بِسْـمِ اللهِ الرَّحْـمَنِ الرَّحِیـمِ » 🌸🌸

 🇮🇷🇮🇷 ۲۶ مـردادماه سـالروز ورود آزادگان والامـقام، اسـوه هاے ایـمان، فداڪارے و استـقامت به ایران اسـلامـے است. روز پرشڪوهـے ڪه پس از سـالها انتـظار رقـم زده شـد و عزیـزان آزاده با افتـخار، صـبر، شڪیبایـے و تحـمل رنج اسـارت به آغـوش ملت بازگشـتند. این روز سـرآغاز تجلـے عینـے پیـروزے رشـادتها و دلـیرمـردیهاے دلاورانـے اسـت ڪه با تـمام وجـود از هسـتـے خویـش گذشـتند و در مـقابل دشـمن تا بن دندان مسـلح با عشـق الهـے، ولایتـمدارے و روحـیه اے والا ڪه نـشات گرفـته از عمـق ارزشـهاے اسـلامـے و انقـلابـے در وجـود آنان بـود ایسـتادند و او را به زانـو درآوردند.

✳️ اگـر امـروز نظام مقـدس جمـهورے اسـلامـے ایران ضـمن حفـظ استـقلال، با اقتـدار در مـقابل دشـمنان ایسـتاده و ملـت بزرگ ایـران در امنـیت و آسـایش قـرار دارد، بـے تردید میـراث گرانـقدر شهـیدان جاودان، جانبـازان شڪـیبا و آزادگان سـرافرازے اسـت ڪه همـواره بیـدار دل به پاسـدارے و حـراست از سـرزمیـنشان با تدابـیر ارزشـمند رهبـرے فـرزانه و در ڪـنار ملت غیـور ایران همـت گماشـته اند.

 

👈👈 اینـجانب در این روز با شڪـوه یاد و نام تمـامـے راسـت قامـتانـے ڪه سـالها در اسـارت، ایسـتادند و سـرافرازانه به میـهن اسـلامـے بازگشـتند را گـرامـے داشـته و این پیـروزے بزرگ را به تـمامـے خانـواده هاے گرانقـدر شـهدا، ایـثارگـران و جانـبازان غـیور و آزادگان همیـشه سـرافراز تبـریڪ عرض مے نمـایـم.

 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

                       امیـدعـلے سـبـزے

                 فـرمانـدار شـهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است