تکریم و معارفه فرمانداران ایوان

❇️ برگزاری جلسه شورای اداری(تکریم و معارفه)، فرمانداران شهرستان ایوان،

❇️ برگزاری جلسه شورای اداری(تکریم و معارفه)، فرمانداران شهرستان ایوان،

 

❇️ برگزاری جلسه شورای اداری(تکریم و معارفه)، فرمانداران شهرستان ایوان،

 

 

✅ جلسه شورای اداری(تکریم و معارفه)، فرمانداران شهرستان ایوان به ریاست استاندار ایلام و با حضور دکتر حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، حجت الاسلام دکتر حیدری امام جمعه، اعضاء شـورای تأمین شهرستان، تعدادی از مدیران کل استان و کلیه مدیران ادارات شهرستان ایوان و جمعی از بزرگان و فعالان سیاسی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

✅ استاندار ایلام در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایوان: مردمی که به گفتمان جدید رای می دهند قطعاً خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت است/ توسعه شهرستان در گرو هم افزایی، تعامل و همکاری همه نیروهاست.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، دکترحسن بهرام نیا در نشست تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایوان با بیان اینکه امروز انتخابات یکی از مصادیق بارز دموکراسی است که مردم در آن نقش مهمی دارند و در فرآیندی دموکراتیک بصورت مسقیم و یا غیر مستقیم از بالاترین مقام تا کارگزاران جزء را انتخاب می کنند، اظهار داشت: بی شک امروز مردم انتظار دارند گفتمان جدیدی متفاوت از قبل شکل بگیرد و جامعه را پویا تر و با نشاط نماید.

 

👈 وی افزود: امروز دولت به انتخاب مردم احترام می گذارد و تغییراتی که انجام می شود در راستای توجه به خواست مردم و تأکید بر گفتمانی است که مردم به آن رأی داده اند.

 

❇️ استاندار ایلام با بیان اینکه تغییرات مدیریتی پیش زمینه ای برای کارآمدی سیستم هاست، ابراز داشت: این تغییرات علاوه بر اینکه از روزمرگی جلوگیری می کند باعث تزریق فکر، اندیشه و گفتمانی جدید به سیستم می شود که باعث پویایی و نشاط بیشتر در جامعه می گردد.

 

👈 وی با بیان اینکه افرادی که انتخاب می شوند باید منشور و مانیفست دولت را قبول داشته باشند، گفت: مردمی که به گفتمان جدید رأی می دهند قطعاً خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت از افراد قوی، شایسته، پاکدست و دارای روحیه جهادی و انقلابی است که مانیفست دولت را قبول دارند، به گونه ای که رضایت مردم نیز جلب شود.

 

⬅️ حسن بهرام نیا در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عمر مدیریت ها هم چهار سال بیشتر نیست و تغییر مدیریت‌ها یک هوای تازه و جریان خون جدیدی را در بدنه جامعه تزریق می کند که منجر به ایجاد نشاط و پویایی جامعه می گردد.

 

👈 وی با تقدیر از زحمات ۴ ساله آقای سبزی فرماندار سابق ایوان و بیان اینکه ما تنگ نظرانه عمل نمی کنیم، بیان کرد: در دولت قبل افرادی توانمند، دست پاک و متدین وجود دارند که در تلاشیم اگر چه نه در جایگاه حکمرانی ولی در جایگاههایی دیگر از ظرفیت این افراد بهره خواهیم گرفت.

 

⬅️ استاندار ایلام با بیان اینکه دایره خدمت در نظام جمهوری اسلامی آنقدر وسیع است که هیچکس جای دیگری اشغال نمی کند، خاطر نشان ساخت: هرکس در این دولت روحیه جهادی داشته باشد، انقلابی باشد، فساد ستیز و دست پاک باشد همراه تیم ما خواهد بود.

 

♻️ وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای توسعه استان و برون رفت از شرایط موجود با تدوین برنامه و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل زمینه آبادانی استان و رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.

 

✳️ بهرام نیا در ادامه ضمن معارفه آقای حجت اکبری بعنوان فرماندار جدید گفت: حالا که عرصه دار این شهر نخبه پرور، تاریخی و فرهنگی شده اید ضرورت دارد مردم داری را در سرلوحه کار خود قرار دهید و در جهت ایجاد رضایت عمومی با بهره گیری از شعارهای دولت مردمی با حضور میدانی در بازار و بین مردم امورات را رصد، و نظارت بر بازار، توزیع ارزاق عمومی و مایحتاج مردم خصوصاً در آستانه سال جدید را با دقت پیگیری و مشکلات احتمالی را مرتفع نمائید.

 

👈 وی در پایان با تأکید بر هم افزایی، تعامل و همکاری در سطح شهرستان از فرماندار جدید خواست با بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم، معتمدین و بزرگان، نخبگان و اهل فن و سایر صاحب نظران و رسانه ها که آیینه تمام نمای توسعه و تحول هستند، زمینه پیشرفت عمران و آبادانی شهرستان را فراهم آورد.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است