آغاز به کار فرماندار جدید ایوان

✅ ‍ شروع به کار فرماندار جدید ایوان با تجدید میثاق با روان پاک شهدا

✅ ‍ شروع به کار فرماندار جدید ایوان با تجدید میثاق با روان پاک شهدا

 

✅ ‍ شروع به کار فرماندار جدید ایوان با تجدید میثاق با روان پاک شهدا

 

👈 روز چهار شنبه مورخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ حجت اله اکبری سرپرست جدید فرمانداری ایوان در اولین روز کاری خود با تجدید میثاق با خون پاک شهدا و ائمه اطهار به اتفاق نماینده ولی فقیه در شهرستان حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری، معاونین فرماندار، اعضاء شورای تامین، بخشدار مرکزی و تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان در گلزار شهدای گمنام ایوان، آغاز به کار نمود.  

 

✳️ در این آیین وی با نثار شاخه های گل و غبار روبی مزار شهدا بر ادامه راه این عزیزان تأکید و اظهار داشت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را نصیبم کرده تا با استمداد از شهدا در راه خدمت به مردم شهرستان تلاش نمایم، ر راهرو راه این عزیزان باشیم.

❇️ ایشان همچنین افزودند: مسئولیت ها، کرسی ها و امنیت موجود مرهون و مدیون خون پاک شهداست و همه ما باید با تکیه بر همین اصل به وظایف خود عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

♻️ فرماندار در پایان افزود: تعهدی که نسبت به شهدا داریم مسئولیت ما را سخت تر می کند و امیدواریم که بتوانیم خادمین خوبی برای مردم با فرهنگ و شهید پرور شهرستانم باشم.

 

👈 لازم به ذکر است؛ با حضور در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بر این موضوع که در خدمت جامعه ایثارگری خواهند بود تأکید نمود.

 

 

 🖌️ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است