نشست دهیاران با فرماندار

✅ جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با حضور فرماندار ایوان،

✅ جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با حضور فرماندار ایوان،

 

✅ جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با حضور فرماندار ایوان،

 

👈 در این جلسه موضوعات مرتبط با امور خدماتی و عمرانی روستاها، در نشست دهیاران با فرماندار ایوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، و دهیاران بخش مرکزی مشکلات حوزه کاری خود را بیان نمودند.

 

🖊 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان نشست دهیاران بخش مرکزی به ریاست فرماندار ایوان و به منظور گزارش اقدامات انجام گرفته و همچنین بیان مشکلات روستاها از زبان دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری ایوان برگزار شد.

👈 در جریان این جلسه نجفی بخشدار مرکزی ضمن تبریک به مهندس اکبری فرماندار ایوان و آرزوی موفقیت برای ایشان، گزارشی از مسائل و مشکلات بخش مذکور را بیان نمودند.

✅ مهندس اکبری فرماندار ایوان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های بخشدار و دهیاران بخش مرکزی افزود: عملگرایی و دوری از شعار هدف اصلی من در برنامه های مدیریتی می باشد.

✳️ حجت اله اکبری ضمن پاسخگوئی به درخواست ها و مشکلات دهیاران که در این جلسه مطرح کردند، گفت: توسعه یک شهرستان منوط به توسعه در بخش روستایی با تمامی زیر ساخت های آن است فلذا پیگیر تمامی مشکلات روستایی و نیازهای دهیاران خواهیم بود و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

♻️ اکبری در پایان این جلسه از راه اندازی میز خدمت در روستاها خبر داد و تصریح کرد: دهیاران با دعوت از فرماندار و بخشدار و همچنین رؤسای اداراتی که در حوزه روستایی فعالیت دارند جلسات و نشست هایی را برنامه ریزی کنند تا قسمت عمده مشکلات روستایی با حضور مدیران در محل مرتفع و به درخواست ها پاسخ داده شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است