شورای آرد و نان

✅ برگزاری جلسه شورای آرد و نان شهرستان ایوان،

✅ برگزاری جلسه شورای آرد و نان شهرستان ایوان،

 

✅ برگزاری جلسه شورای آرد و نان شهرستان ایوان،

 

✳️ جلسه شورای آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان و با حضور دیگر اعضاء کار گروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

✅ ابتدا فرماندار ایوان، در این جلسه اظهار داشت: برای تولید نان و آرد هزینه‌های اقتصادی زیادی صرف می شود و از طرفی، نان قوت اصلی مردم است بنابراین بهبود کیفیت پخت نان ضروری است و باید نظارت مستمری بر نانوایی های شهرستان داشته باشیم.

 

👈 فرماندار ایوان تاکید کرد: در تمام فرآیندهای تولید نان، خبازان شهرستان باید استاندارد های لازم از جمله زمان تخمیر، زمان پخت، استفاده نکردن از افزودنی های غیر مجاز و استفاده از آرد سبوس دار و همچنین انجام موازین و پروتکل های بهداشتی مد نظر باشد.

 

♻️ رئیس کارگروه شورای آرد و نان شهرستان تاکید کرد: جهت جلوگیری از عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه آرد، لازم است بازرسی های اتحادیه از واحدهای خبازی به صورت مستمر و مضاعف صورت پذیرد.

 

⬅️ اکبری نانوایی ها را یکی از مهمترین مشاغلی دانست که با سلامت مردم در ارتباط هستند و تاکید کرد: اهتمام ویژه بر انجام اقدامات لازم برای رعایت ضوابط بهداشتی توسط نانوایی ها و همچنین نظارت دستگاههای یاد شده در این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است و باید نانوایی هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق و با سایر نانوایی‌ها نیز برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است