نظارت بر بازار

بازدید فرماندار از سطح بازار شهر ایوان،

بازدید فرماندار از سطح بازار شهر ایوان،

 

بازدید فرماندار از سطح بازار شهر ایوان،

 

 فرماندار شهرستان ایوان در راستای کنترل بازار کالا و خدمات و بررسی نتایج قیمت ها به همراه مدیران ادارات مرتبط، از محل عرضه فروش مواد غذایی سطح شهر بازدید نمودند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان؛ حجت اله اکبری در حاشیه این بازدید گفت: مهمترین عامل افزایش قیمت ها عدم ارائه کالا و افزایش قیمت توسط برخی از کارخانه های تولیدی در سطح کشور و همچنین تخلفاتی است که توسط بعضی عمده فروشی ها صورت می گیرد.

 اکبری با بیان اینکه بازار به عنوان رکن اساسی اقتصاد یک‌ منطقه، نقش موثری در ارتباط با تامین نیازهای مردم داشته عنوان کرد: اصناف و بازاریان باید انصاف و رعایت حقوق مشتریان را در معاملات مد نظر داشته باشند.

 فرماندار ایوان نوسانات قیمت در بازار را وجود دلالان و افراد سودجو و عدم عرضه کالا توسط برخی بنگاه های اقتصادی در کشور دانست.

 وی در این رابطه از دستگاهای اجرایی ذیربط خواست ضمن هماهنگی در عمل و هم اندیشی با اتحادیه های صنفی و به کارگیری راهکارهای کار آمد، از اهرم های قانونی نیز برای برخورد قاطع با کم فروشان، گران فروشان و افراد مخل در سطح بازار استفاده کنند.

 اکبری در پایان بر تشدید بازدیدها تأکید نمود و گفت: فروشندگانی که تخلف صنفی مرتکب می شوند از طریق تعزیزات حکومتی و صنعت معدن و تجارت، پرونده آنها بررسی و در اسرع وقت اقدام قانونی انجام و نتیجه به فرمانداری ارسال گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است