ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان ایوان،

✅ برگزاری جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان ایوان،

✅ برگزاری جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان ایوان،

 

✅ برگزاری جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان ایوان،

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ماه، جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونای شهرستان ایوان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور دیگر اعضاء ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار ایوان، اظهار داشت: با توجه به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه، عدم رعایت فاصله گذاری در اماکن پرجمعیت و عمومی، شیوع سویه جدید را تشدید می‌کند. بنابراین ضرورت دارد شیوه نامه های بهداشتی و رعایت پروتکل ها در دستور کار ادارات و اصناف قرار گیرد.

👈 در ادامه جلسه خانم دانش نژاد مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از وضعیت واکسیناسیون در گروه های سنی شهرستان، و تعداد مبتلایان و موارد بستری در هفته های اخیر پرداخت پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضاء پیرامون دستور کار جلسه موارد زیر به تصویب رسید.

 

🛑 ارسال مجدد دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به ادارات و صنوف شهرستان.

🛑 اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی در خصوص ترغیب مردم به دریافت دوز سوم واکسن کرونا

🛑 با توجه به برگزاری اردوی دانش آموزی راهیان نور در هفته آینده( رپید تست کلیه دانش آموزان اعزامی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بانیان اردو ها)

🛑 برقراری گشت مشترک اتاق اصناف، صمت و شبکه بهداشت و درمان در خصوص ترغیب واحدهای صنفی به انجام کامل واکسیناسیون کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 

🛑 نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های عمومی، ادارات و بانک ها ....

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است