بازدید فرماندار و مدیرکل امور عشایر استان از مناطق تعل و گیلانه ، پلیه و تیتلیوان

فرماندارایوان و‌مدیرکل امور عشایری استان از روند بازسازی پل ها و مسیرهای دسترسی به این مناطق تعل و گیلانه و تیتلیوان بازدید کرد.

فرماندارایوان و‌مدیرکل امور عشایری استان از روند بازسازی  پل ها و مسیرهای دسترسی به این مناطق تعل و گیلانه و تیتلیوان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان ، فرماندار ، مدیرکل و معاون امور عشایر استان ، بخشدار زرنه و جمعی از باغداران مناطق تعل و گیلانه ، پلیه و تیتلیوان از پل ها و مسیرهای دسترسی به این مناطق که بر اثر بارندگی های اخیر تخریب شده بودند بازدید بعمل آوردند و ضمن مسیریابی های جدید بمنظور احداث راه و‌پل جدید در بستر رودخانه کنگیر برای دسترسی باغداران و عشایر به منطقه تعل و گیلانه ، فرماندار و مدیرکل امورعشایری استان به زمین داران ، عشایر و اهالی منطقه در خصوص تخصیص اعتبار و تسریع در احداث پل جدید قول مساعدت و‌پیگیری سریع را دادند.

🔹هم چنین فرماندار ایوان ، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار زرنه ، مدیرآب و خاک جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران شهرستان  ضمن بازدید از مسیر تخریب شده دسترسی باغداران منطقه تیتلیوان ، طی تماس مهندس سبزی فرماندار ایوان با مدیران ذیربط استان زمینه انتقال یک دستگاه بیل مکانیکی جهت بازسازی پل و مسیر دسترسی باغداران و عشایر منطقه تیتلیوان را فراهم نمود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است