برپایی جشن انقلاب

✅ برپایی جشن انقلاب با حضور فرماندار در روستای چهارمله از توابع بخش زرنه

✅ برپایی جشن انقلاب با حضور فرماندار در روستای چهارمله از توابع بخش زرنه

 

 🌷🌷هـر گاه و هـر جا که از پیـروزی ۲۲ بهـمن یادی و نامی آورده می شود، چـهره ی شهـید و نقش خونین شـهادت، در برابر چـشم ها پدیدار می گردد.🌷🌷

 

 🌸🌸 مقام معظم رهبـری(مدظله العالی) 🌸🌸

 

 

✅ برپایی جشن انقلاب با حضور فرماندار در روستای چهارمله از توابع بخش زرنه

 

❇️ فرماندار شهرستان ایوان به همراه مسئولین ادارات شهرستان بعداز ظهر امروز سـه شنبه ۱۹ بهمن، در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل دبیرستان شهید هاشمی نژاد، روستای چهارمله برگزار شد، حضور یافت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان؛ حجت اله اکبری فرماندار ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: با همراهی مردم، دولت انقلابی و مردمی که با رأی و اعتماد مردم روی کار آمده، همانگونه که در این سالیان پس از پیروزی انقلاب دشمنان اسلام و ایران را مأیوس کرده ایم ان شاءالله آینده درخشانی را رقم خواهیم زد و این مشکلات هم حل خواهند شد.

❇️ وی در ادامه گفت؛ دشمنان ما بدانند جوانانی که تا دیروز از مرز مهران از اسلام دفاع نموده اند، امروز در سوریه از اسلام دفاع می کنند.

❇️ در پایان از حضور مردم بویژه جوانان عزیز و انقلابی تشکر و قدردانی و از بانیان و دست اندرکاران مراسم جشن انقلاب در روستای چهارمله تقدیر نمود.

 

👈 لازم به ذکراست؛

✳️ در پایان مراسم بنا به خواسته فرماندار از اهالی خواسته شد مسائل و مشکلات را با توجه به حضور مدیران در این روستا مطرح، تا پاسخگویی مطالبات مردم باشند. که در جریان این برنامه عده ای از مردم مواردی را مطرح، که با توجه به حضور مدیران ارگان های مربوطه و دستور فرماندار مطالبات در دستور کار قرار گرفت، که یکی از خواسته ها بحث روشنایی معابر بود که مقرر شد اداره برق در دستور کار قرار داده و در اولین فرصت مرتفع نماید.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است