فرماندار در جمع هیئت رئیسه مجمع

حضور فرماندار در جمع هیئت رئیسه مجمع عمومی بسیج

حضور فرماندار در جمع هیئت رئیسه مجمع عمومی بسیج

 

 🌷🌷هـر گاه و هـر جا که از پیـروزی ۲۲ بهـمن یادی و نامی آورده می شود، چـهره ی شهـید و نقش خونین شـهادت، در برابر چـشم ها پدیدار می گردد.🌷🌷

 

 🌸🌸 مقام معظم رهبـری(مدظله العالی) 🌸🌸

 

✅ حضور فرماندار در جمع هیئت رئیسه مجمع عمومی بسیج

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، حجت اله اکبری فرماندار به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین دکتر حیدری امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان، در جمع بسیجیان شهرستان حضور یافت و ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: افتخار بسیجیان این است که مکتبشان اسلام و راه میان‌بری به نام شهادت آنان را به " عندربهم یرزقون"می‌رسانند. بسیجی‌ کسی است که در وادی عشق چون شمع می‌سوزد تا به جامعه روشنی ببخشد.

 ❇️ بسیج را از اول تا امروز در میدان عمل دیده‌ایم؛ در عرصه‌های مختلف: در دفاع مقدس، در سازندگی، در فناوری‌های پیشرفته، از سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی تا انرژی هسته‌ای اینها کار بسیج است.

 ❇️ وی گفت؛ اینجانب در هر سنگری خدمت کنم، افتخارم این است که یک بسیجی ام، بسیج یک اندیشه است، یک فکر است، یک منطق است، یک منظومه‌ی فکری است. 

 ❇️ در دولت انقلابی و مردمی، بنده هم بعنوان یک بسیجی خادم مردم هستم، و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه بسیج نمی دانم و خود را خادم ملت می دانیم.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است