حضور فرماندار در یادواره شهدا روستای اندیشه

یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های اسلامی است.

یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های اسلامی است.

 

 🌷🌷هـر گاه و هـر جا که از پیـروزی ۲۲ بهـمن یادی و نامی آورده می شود، چـهره ی شهـید و نقش خونین شـهادت، در برابر چـشم ها پدیدار می گردد.🌷🌷

 

 🌸🌸 مقام معظم رهبـری(مدظله العالی) 🌸🌸

 

 

✅ حضور فرماندار در یادواره شهدا روستای اندیشه

 

❇️ یادواره شهدا محفلی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش های اسلامی است.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان عصر امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در محل روستای اندیشه یادواره شهدا، با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

❇️ فرماندار ایوان، در این یادواره با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و خیر مقدم به حاضرین، گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ارزش‌های اسلامی است.

❇️ وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.

❇️ فرماندار با بیان اینکه رشادت ها و جانفشـانی های بسیجیان در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با هیچ چیز قابل قیاس نیست، بیان داشت: همین بسیجیان بودند که با علم به شهادت در شب های عملیات به میدان مین و خطر زدند و معبرها را باز کردند.

❇️ اکبری در بخش پایانی سخنان خود گفت، یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا باید روشنگری و دشمن شناسی باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن نهادینه شود.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است