یادمان شهدا

✅ برگزاری جلسه پیگیری احداث یادمان تنگه کوشک و مرمت مزار شهدای گمنام

✅ برگزاری جلسه پیگیری احداث یادمان تنگه کوشک و مرمت مزار شهدای گمنام

 

✅ برگزاری جلسه پیگیری احداث یادمان تنگه کوشک و مرمت مزار شهدای گمنام

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان جلسه پیگیری احداث یادمان تنگه کوشک و بهسازی مزار شهدای گمنام ایوان با حضور فرماندار و مدیر كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

✳️ در این جلسه فرماندار ایوان ضمن تقدیر از متولیان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به قرار گرفتن مزار دو شهید گمنام در شهرستان ایوان اشاره نمود و گفت: این شهدای گرانقدر مایه خیر و برکت برای این مردم ولایتمدار است.

✳️ اکبری ادامه داد: وظیفه ماست كه تلاش خود را بكار بندیم تا یادمان شهدای گمنام به نحو شایسته ای مرمت شود.

✳️ وی گفت: مردم و مسئولان در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی بر مزار شهدای گمنام حضور می یابند و به یاد همه شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنان را ارج می نهند به همین دلیل در عموم شهروندان در مواقع مختلف بر لزوم احداث یادمان شهدای تنگه کوشک، که برگ زرینی از رشادت و مقاومت مردم انقلابی شهرستان ایوان در دفاع از کیان میهن اسلامی است تأکید دارند.

 

✳️ در ادامه جلسه مدیركل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اظهار داشت: با توجه به شناختی که از مردم ولایت مدار شهرستان ایوان دارم، در بازدیدی كه از قبور مطهر شهدای گمنام داشتیم این علاقه و ارادت به خوبی نمایان است.

✳️ سرهنگ فولادی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گفت: پیگیری هایی توسط مسئولین جهت احداث یادمان شهدای تنگه کوشک و بازسازی شهدای گمنام انجام شده و برای احداث این یادمان با چند مشاور مطرح صحبت شده و طرح های پیشنهادی جمع آوری گردیده است که پس از تأیید از سوی مراجع مربوطه، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است