✅ بازدید میدانی فرماندار

✅ بازدید میدانی فرماندار شهرستان ایوان از بخش زرنه راستای پیگیری مسائل این بخش

✅ بازدید میدانی فرماندار شهرستان ایوان از بخش زرنه راستای پیگیری مسائل این بخش

 

✅ بازدید میدانی فرماندار شهرستان ایوان از بخش زرنه راستای پیگیری مسائل این بخش

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان به همراه مهندس پوراحمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام، مهندس صفری معاون عمرانی فرمانداری، خورانی بخشدار زرنه، خانم جعفرقلی مدیر آب شهرستان از مناطق مختلف بخش زرنه، به منظور بررسی و پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مردم این بخش بازدید نمودند، که در این دیدار در حضور کشاورزان و افراد ذینفع مشکلات مورد بررسی گرفت.

 

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، بر تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای حل و فصل مسائل و درخواست های مردمی در دستگاه متبوع تأکید کرد و تصریح نمود: تسریع در پاسخگویی به مردم و مراودات اداری دستگاه ها می تواند نقش مهمی در افزایش رضایت مندی مراجعین به ادارات دولتی داشته باشد.

❇️ نماینده عالی دولت در شهرستان در جمع برخی از کشاورزان شهر زرنه، روستای سرتنگ و شورابه خوران فرصت حضور دولمتردان در این بخش را مغتنم شمرد و بیان داشت: باید از تمام توان مدیریتی استان برای بهره مندی از ظرفیت ارگان های دولتی بهره برد تا در نهایت ضمن پیشبرد اهداف کلان دولت در استان، بستر های خدمت رسانی به مردم ارتقاء یابد.

❇️ وی با تاکید بر اینکه توجه به مطالبات مردمی وظیفه مدیران دستگاه هااست، خاطر نشان کرد: مردم درخواست ها و مطالبات خود را به ارائه مسئولان ارائه دهند، تا بتوانیم در جهت جلب رضایت مردم و حل و فصل مشکلات آنها گام برداریم.

✅ وی به پیگیری مشکلات شبکه آبیاری تحت فشار دشت زرنه و تعاونی های آبران به منظور بهره برداری کامل از پروژه آبیاری دشت زرنه و رفع موانع پیش رو، تأکید نمود.

 

 ✅ لازم به ذکر است؛

✳️ بازدید از تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان و روستاهای بهره مند از این شبکه آبرسانی

✳️ بازدید از سایت باغات 

✳️ بازدید از کانال آب کشاورزی روستای پلنگرد

✳️ بازدید از مجتمع تفریحی و رفاهی کیان 

از جمله این بازدید ها بود که طی امروز انجام گرفت.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است